Gå til innhold

HW-feil?

kaaasen

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg har overklokket systemet litt tidligere, men etter at det begynte å yte VELDIG dårlig i Delta Force: Black Hawk Down klokket jeg det ned igjen.

Det som skjedde var at jeg satt å spilte DF:BHD i går, da jeg plutselig merket at spillet begynte å hakke etter en reboot. Har prøvd litt av hvert nå, men uten hell.

For å sjekke om det jeg trodde var skjedd, kjørte jeg en rundt med 3dMark 2001SE build 330.

Scoren min har falt fra 12950 poeng til 7500, uten at jeg har gjort noe særlig. Kjører seff alt på default og slik.

ALT av drivere jeg vet om er installert (VIA 4in1 - de nyeste, Detonator 44.03 (tror det er riktig versjonsnummer), og lydkort driverene (de samme som tidligere)). Hva er det som kan være galt her egentlig?

Håper på fornuftge svar, eller linker til andre poster/steder som kan hjelpe meg ut av denne knipen :(

Med vennlig hilsen

Kim André

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en stund siden jeg har formatert, men det burde ikke ha så mye med saken å gjøre i og med at jeg holder systemet godt vedlike.

Fant forresten ut problemet. Hadde satt på 4x husker-ikke-navnet-på-det og 8x antifilo-bla-bla-bla.

Det ordnet seg i hvert fall, og det er det viktigste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...