Hyperio Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ok, takk. Satser på Müller da. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nå glemte jeg helt av Sneijder! Han står også med én assist og mer spilletid enn Müller. Håper på Müller, jeg også. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Sneijder står oppført med 4 mål på nettavisen og 5 på altomfotball. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Vel, jeg forholder meg til FIFAs offisielle lister, hvor han har fem. Nettavisen får bare styre med sitt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Sneijder må altså ikke få til noe i morra sier vi da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Det er vel litt tvil i om skuddet hans som traff Melo på veien er selvmål. FIFA har gått litt fram og tilbake, men det siste er vel at Sneijder får målet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Greit at Muller blir toppscorer, selv om det avgjørende målet kom i VMs minst betydningsfulle kamp som jeg egentlig mener er noe tull å spille. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Jeg fikk rett på Villa og Klose i hvert fall. De andre tre spillerne på lista mi scorte vel hele 0 mål til sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå