Teipball Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Var nok ikke et selvmål under England-USA i går, skuddet var på mål og hadde gått inn hadde ikke Greene vært der. Men Own Goal er vel et egetprodusert produkt fra manchester united så han er vel Engelsk. Så kan jo hende han setter en i eget mål senere i mesterskapet. Men hadde vært en fin ironi det. Ellers tipper jeg Villa som topscorer, han er vel både straffeskytter og frisparkskytter i tillegg til en god avslutter. Spania går langt i mesterskapet også. 1 Lenke til kommentar
erereGud1 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Jeg har satsa penger på Milito! Fantatisk sesong og har rutinen til å bli det i år :-)) Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Milito stiller vel som 4 eller 5 valg på topp for Argentina så den kan bli tøff. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Sikkert bra odds på Milito ja. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Tja...etter Higuains sjansesløseri i går skal man aldri si aldri. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Higuain kommer til å score i dette VM, det kan jeg vedde på. Hele Argentina sløste jo med sjanser i går og Nigerias keeper hadde sitt livs kamp. Så det var et uvanlig resultat. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 (endret) Higuain tror jeg kan nette en del i VM, men det spørs hvordan spillet til Argentina blir. Hvis alt skal gå gjennom Messi så tror jeg det blir Messi som blir den som kommer til å score flesteparten. of topic: herlig link i signaturen hyperio, har alltid hatt bruk for en sted jeg kan sjekke hvilken uke det er Endret 13. juni 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 herlig link i signaturen hyperio, har alltid hatt bruk for en sted jeg kan sjekke hvilken uke det er Bra. Elsker selvsagt og den sida. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 Kan det bli Higuaín? Fikk ikke sett kampen, men det ser jo bra ut for han. 1 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Gonzalo Higuain eller Diego Forlan Endret 17. juni 2010 av Ezoo 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2010 Klose sine sjanser ble plutselig ganske mye mindre. Mister neste kamp også pga. rødt kort. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 skal vel mye til at ikke Higuain tar den... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Nja, 2 mål fra Villa, Fabiano eller en annen spiss så er det plutselig de som er favoritter til topscorer tittelen. Higuain har 1 kamp mer enn halvparten av lagene så tidlig å si at han blir topscorer, selv om jeg personlig håper det blir han. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Klose har ett mål i Bundesliga i år. Ellers kan jeg være enig i Latias' liste. Nå spiller han av en eller annen grunn bedre på landslaget. Scorer jo mål i litt mindre enn annen hver kamp for landslaget, noe som er bedre enn det han gjør for klubblaget. Tror han kan score 3-4 mål denne gangen. Mesterskapsspilleren slår tilbake. Lenke til kommentar
Enok5000 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Se det, ja. Jeg bøyer meg i støvet for polakken, han må føle mye for det nye landet sitt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 :!: Håper Müller går forbi han. Synd han er ute i semien da. Eller kanskje Torres scorer 5 i dag? Lenke til kommentar
Sammy-Lee Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Fernando Torres Hell yeah Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Nå er det tre spillere som har 5 mål hver. (Müller, Villa og Forlan). Sett at Villa ikke scorer i morra, hvem får Golden Shoe? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Den med flest assists. Hvis de også stiller likt der, vinner den med minst spilletid. For øyeblikket har Müller flest assists med tre. Villa og Forlan har én hver. Müller er også den med minst spilletid. Endret 11. juli 2010 av Lord Britishface Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå