Latias Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2010 Lampard bommet på straffe mot Pompey i finalen, og i dag mot Japan. Dersom Rooney blir prioritert som straffeskytter, øker det bare sjansen hans til å ta tittelen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Om Gerrard er skadefri så blir vel han på toppen av straffe-lista? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Om Gerrard er skadefri så blir vel han på toppen av straffe-lista? Andreplass bak Lamps fram til nå, og Supa-Frank gikk ut etter kampen og sa han kom til å fortsette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2010 Vel, så vidt jeg vet er det ikke hans avgjørelse. Han bommet mot Pompey, mot Japan og var vel han som bommet den avgjørende straffen mot Portugal i forrige VM. Han er landets beste straffeskytter, men tviler på at han er soleklar favoritt fra ellevemetermerket i VM. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Vanskelig å si hva England tenker egentlig. Det kan bli en psykisk knekk hvis han skal ta straffe igjen etter en dårlig straffeperiode nå. Samtidig vil jeg nok tro at Lampard er mentalt sterk nok til det. Men fortsetter han, og bommer i VM, blir det nok ramaskrik i England. Jeg tipper Lampard tar England straffespark i VM. Selv om jeg tror Gerrard hadde vært sikrere fra krittet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. mai 2010 Del Skrevet 31. mai 2010 Det her er vel alt som trenger å sis om Lampard sin psyke. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Van Persie/Messi/Ronaldo/Rooney/Robinho blir toppscorere avhengig av hvem som kommer lengst. Jeg har størst tro på Robinho og Messi. Endret 11. juni 2010 av Jørgen SG Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Robin van Persie kan fort score 6-7 mål.. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Messi, så klart. Magien hans kan ikke stoppes. Hos Portugal er det C.ronaldo, men jeg regner med at de kommer til å ryke ut snart. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) Det her er vel alt som trenger å sis om Lampard sin psyke. Jeg tenkte akkurat på den kampen da det var snakk om han. All creds til Lampard for det straffesparket. , med høyere kvalitet og engelske kommentatorer. Endret 12. juni 2010 av James Whistler Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2010 Ingen spisser har hittil scoret et eneste mål. Selv om det er noen lag som ikke har spilt i runde en enda, ser det dårlig ut for mange mål i mesterskapet. Tviler på at toppscoreren vil ha mer enn 3-4 mål om de fortsetter i samme tempo som nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Det tar seg nok opp litt målmessig tror jeg, men jeg tror egentlig heller ikke på den store spisskongen i VM. Kanskje 6-7 mål om en spiss har et bra mesterskap og scorer noen mål i de mer enklere kampene, men ellers kan det bli småfattig og jevnt på toppscorerlista. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Spania og Nederland bidrar til målfest. Ikke rart, siden jeg har tre spillere fra begge lagene på VM-manager. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ikke engang Own Goal har slått til i dette mesterskapet. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Van Persie/Messi/Ronaldo/Rooney/Robinho blir toppscorere avhengig av hvem som kommer lengst. Jeg har størst tro på Robinho og Messi. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Ikke engang Own Goal har slått til i dette mesterskapet. Skuffende mesterskap av han så langt ja. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Green prøvde jo å hjelpe han da. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Tror det var Own Goal som scorte own goal på England i dag jeg. Er ikke Own Goal fra England da? Da var han i så fall uheldig og satte ballen i sitt eget mål i dag. Ironisk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå