Gå til innhold

Hvem blir toppscorer i VM 2010?

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, så vidt jeg vet er det ikke hans avgjørelse. Han bommet mot Pompey, mot Japan og var vel han som bommet den avgjørende straffen mot Portugal i forrige VM. Han er landets beste straffeskytter, men tviler på at han er soleklar favoritt fra ellevemetermerket i VM.

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hva England tenker egentlig. Det kan bli en psykisk knekk hvis han skal ta straffe igjen etter en dårlig straffeperiode nå. Samtidig vil jeg nok tro at Lampard er mentalt sterk nok til det. Men fortsetter han, og bommer i VM, blir det nok ramaskrik i England.

Jeg tipper Lampard tar England straffespark i VM. Selv om jeg tror Gerrard hadde vært sikrere fra krittet. ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ingen spisser har hittil scoret et eneste mål. Selv om det er noen lag som ikke har spilt i runde en enda, ser det dårlig ut for mange mål i mesterskapet. Tviler på at toppscoreren vil ha mer enn 3-4 mål om de fortsetter i samme tempo som nå.

Lenke til kommentar

Det tar seg nok opp litt målmessig tror jeg, men jeg tror egentlig heller ikke på den store spisskongen i VM. Kanskje 6-7 mål om en spiss har et bra mesterskap og scorer noen mål i de mer enklere kampene, men ellers kan det bli småfattig og jevnt på toppscorerlista.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...