DJ_Dark Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Messi tett fulgt av Rooney. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Jeg har en tro på Cristiano Ronaldo. Scenen er satt, han er lei av å leve i skyggen til Messi. Write the future, Ron. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 1. Fabiano 2. Di Natale 3. Rooney 4. Robinho 5. Ronaldo Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 1. Messi - Jeg tror han er klar for å prestere skikkelig for landslaget. Hvis Maradona ikke gjør noen store tabber så tror jeg han skal klare å score flest mål. 2. Rooney - Har hatt en kjempesesong i Man Utd, regner med England kommer ganske langt og da med god drahjelp fra Rooney. 3. Villa - Blant topscorerene i Spania, har trua på at det er han og ikke Torres som blir stående som deres stjerne. 4. Ronaldo - Er nok som vanlig lysten på å vise seg frem. Veit ikke helt hvor langt Portugal kommer til å gå, men jeg tror nok at Ronaldo skal få plassert nok baller bak målvakta til å havne blant topp 5. 5. Higuain - Står med hele 27 mål i La Liga, har spilt bra på tidligere landslagskamper. Tviler ikke på at han kommer til å bli bedre kjent etter dette VM'et. Lenke til kommentar
fox Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Vanskelig å si, men jeg tror at det vil bli en ukjent spiss som overrasker Ellers tipper jeg på Rooney eller Villa. Tviler på Messi, det er ikke Barcelona her vi snakker om. Men Maradona og Argentina Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 23. mai 2010 Del Skrevet 23. mai 2010 Villa. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 25. mai 2010 Del Skrevet 25. mai 2010 (endret) Ich går for Torres. New wrapping, but same shit Endret 25. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 (endret) Med tanke på at Argentina har med seg mange spisser, så vil de vel rotere en del, så trokke noen fra Argentine vil bli toppscorer, Brasil her vil jeg si Fabiano, men har ingen tro på dette laget i år. Spania off, da har vi Torres og Villa, men påstar at sistnevnte er en farligere målscorer, Så min liste 1. Ronaldo(fordi Portugal vinner VM ) 2. V.Persie(Portugal slår Nederland i finalen) 3. Villa 4. Rooney 5. Messi Endret 26. mai 2010 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Med tanke på at Argentina har med seg mange spisser, så vil de vel rotere en del, så trokke noen fra Argentine vil bli toppscorer, Ja, det blir bare Mess(i). Lenke til kommentar
LinneaKu Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Tipper på Rooney, eller Giggs. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Correct me if im worng, but Zweden failed to Qulyfi, this means Zlatan is all out, and gutty guttorm like this! Giggs ja, eg tog an! still, Zlatan stands! Endret 30. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Spania bøtter inn mål i år, og hvis Torres er skadefri hele mesterskapet ender han på 8, David Villa på 6 og Drogba på 5. Rooney skuffer dessverre i VM og scorer bare et mål. Hewitt has now told you the future! 1 Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 And Hewitt the first place? Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Lucas Åååå, han endte på antall mål ja, da forstår seg. Då er me jo einige då! Endret 30. mai 2010 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå