Gå til innhold

HTC Desire - hvilket abbonement?

Anbefalte innlegg

Heisann

Jeg var da tenkt å kjøpe meg en ny telefon, og HTC Desire virket veldig interessant. :)

Men så var det dette med abbonement da, har aldri hatt det før så kan ikke så mye med det.

Men jeg vet jeg må ha noe som er praktisk med henhold til surfing på 3G nettet. Har dere noen forslag og annbefalninger da?

Og er det slik at hvis jeg kjøper uten abbo. og bruker simkortet mitt fra den gamle mobilen, at det vil koste noe helt vannvittig med penger og surfe?

Setter pris på alle innspill! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lagde en post om greie priser på telefon/avbetaling og dataabbonementer https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1204784&st=200&p=15339496entry15339496

Bruken av telefon har mye å si, det går fort mye penger hvis en surfer litt. Maks ti kr dagen høres kanskje bra ut, men 2MB går fort, så hvis det i praksis blir 10kr hver dag så er det 300kr mnd , og det er dobbelt så mye som datapakker koster hos andre leverandører.

Jeg bruker Onecall faktura med 500MB datapakke. Brukte "bare" 400MB første mnd(fra jeg fikk tlf midt i april ut mnd), men det går selvsagt litt mer første ukene når alt må testes og jeg ikke har tid til å vente på wifi for å hente ny app/podcast/bilde/pdf/whatever...

ChessOn Flex er også ok priset på datapakker men litt dyrere enn Onecall med mitt ringemønster.

Lenke til kommentar

Trykk på angreknappen!

Netcom er sjelden billig vare, konfigurerer du chessOn flex får du ganske mye mer for pengene.

For 392kr får du 420minutter, 300sms, 1000MB data og 50 MMS

https://www.chess.no/abonnement/chesson-flex/flex/

men dette er ikke inkludert nedbetaling - som gjør at telefonen vil koste gjerne 4000kr + 392*12

det første jeg tenkte når jeg så tråden var å anbefale deg italk. telenor gir ikke surfprat abo til andre telefoner enn iphone. og desire = nettbruk - så du trenger trafikk. evt ta et abo og legge på surfepakke. men tror det du har nå skal holde - men HUSK! blir fort dyrt hvis du bruker mer enn det du har inkludert i abonnementet;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...