Diskutant Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei! jeg lurer på om Nikon D90 har bildestabilisering i kamerahuset? Lenke til kommentar
JohnMerrick Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Nei, Nikon og Canon har stabilisering i objektiver, ikke hus. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Til trådstarter: Les først noen tester og spesifikasjoner, spør så etter brukererfaringer etterpå dersom du behøver det, blir litt meningsløst å starte en tråd om hvert enkeltelement til et kamerea. Tor Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Til trådstarter: Les først noen tester og spesifikasjoner, spør så etter brukererfaringer etterpå dersom du behøver det, blir litt meningsløst å starte en tråd om hvert enkeltelement til et kamerea. Tor Til Tor: jeg har gjort det. Litt for mangen.. Nå spør jeg dere, og ser om dere vet. 2: dette er en typisk pm melding, da den ikke gav meg noe svar... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 jeg har gjort det. Litt for mangen.. Nå spør jeg dere, og ser om dere vet. 2: dette er en typisk pm melding, da den ikke gav meg noe svar... Dine spørsmål viser at du ikke har lest produsentens info om kameraet. Ei heller omtale og tester. Og siden du har en lang rekke tråder om bl.a. D90 (+ sammenligning med et par andre kameraer). er det på sin plass å anbefale deg å lese omtaler av kameraene. Forøvrigt. Innen speilreflaks vil pris og lanseringstidspunkt indikere kameraets muligheter og byggkvalitet. I praksis betyr det at kameraer i en viss generasjon ofte kan sammenlignes basert på pris alene. Utover dette kan et valg av kamera gjøres på hvordan man trives med menyene og om kameraet passer dine fingre. Det eneste som så kan avgjøre valget er enkelte (kanskje bare en) funksjon som et kamera har lett tilgjenglig og de andre har tyngre tilgang til. I tillegg bør du vurdere tilgang til ekstrautstyr (bl.a. objektiver). Hvilke ting kan du låne av kamerater? Og til sist. Du gifter deg ikke med kamerahuset - men til ekstrautstyret (inkl. objektiver). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå