larsi1982 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Eg er på jakt etter ny bærbar laptop. Dette kommer til å være hovedmaskinen min. Viktige ting for meg. * Batterikapasitet * DVD brenner. * windows 7 * Lettvekter * Pris 5000-10000 Er det nokon som har pc å anbefale? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hvis ikke Windows 7 er absolutt nødvendig, vil jeg på det sterkeste anbefale en 13" MacBook Pro. Det er ikke mange maskiner som slår den på batterikapasitet, hvis det er et av hovedpunktene dine. Det er jo også mulig å kjøre Windows 7 på den, så... ja. Lenke til kommentar
Reacto Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hva med ASUS EEE PC 1005PE? Har blitt kåret til beste netbook gjentatte ganger, bestilte nettop en selv Den har Windows 7 Starter btw. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Jeg ville nok klart gått for denne. Acer Aspire TimelineX 4820TG har Windows 7, bedre batterikapasitet, core i5 istedet for gamle core 2 duo og mye bedre grafikkløsning. Etter min mening et bedre valg enn Macbooken over. Ser ingen grunn til å velge Mac i denne sammenhengen. Om 12 timer er for mye, så har du samme laptoppen med litt mindre batterikapasitet, litt dårligere prosessor og litt mindre harddisk til en billigere penge. Den jeg linket får du til rundt 7500kr rundt om på nettet. Endret 17. mai 2010 av fUsiOn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå