DaddyYankee Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Heii Lurer faktisk på hva forskjellen med ebay.com og ebay.no er, ettersom de ikke selger samme varer. Men i tillegg er jo begge internasjonal? I just dont get it 1 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Du får opp prisene i norske kroner også er siden på norsk? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Du får opp prisene i norske kroner også er siden på norsk? Les om igjen, for jeg nevner jo at de ikke selger samme varer. 1 Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kan det hende at selger ikke sender til Norge eller ikke eksplisitt påpeker det? Jeg sjekket opp med ting jeg har handlet på ebay.com mot ebay.no og finner samme varene til tilsvarende priser. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ser også at man kan velge om hvilke "filial" man ønsker å handle i - USA/Europa etc etc. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 aha Takk! Men en annen ting da, hvis jeg er med på en auksjon og vinner. Kan selgeren ombestemme seg og ikke selge det til meg? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå