Gå til innhold

The Good Guys - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

thegoodguyslogo.png

Om serien

From Matt Nix (“Burn Notice”), comes THE GOOD GUYS, a new action comedy about what happens when an old-school cop and a modern-day detective expose the big picture of small crime.

Første episode vises 19.mai på Fox, mens resten forsetter fra og med 7.juni i sommer.

Cast

Bradley Whitford(West Wing, Studio 60 On Sunset Strip)

Colin Hanks(Mad Men, Band of Brothers)

Diana Maria Riva(Studio 60 On Sunset Strip, West Wing)

Jenny Wade(Reaper)

http://www.youtube.com/watch?v=wwPF_1GBVdc

Diskuter serien her. Dette kommer til å bli en av beste nye seriene i sommer.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Liker ikke dette med at The Good Guys har lite seere i statene.

Liksom etter flere år med "Skal dokotorn tilbake på pillene sine?", "Hva faen er den øya?" og "Når skal terroristene lære seg å ikke planlegge et angrep i samme by som Jack Bauer er i?" så er The Good Guys noe som virkelig er helt nytt. Serien er liksom så anderledes enn hva man er vandt med av moderne tv-serier.

Serien er liksom så dum, på toppen, den er "stor", men beste av alt. Den er morsom, faktisk veldig morsom. Lenge siden jeg har ledd av en serie såpass som denne, og det har bare blitt sendt 2 episoder.

Piloten synes jeg var veldig vanskelig å sette meg inn i, med alle scenene som gikk fram og tilbake med skyting og mye rart. Alikevel var de rundt 40minuttene piloten varte veldig gode, og bedre ble det i episode 2.

Bradley Whitford er bare så jævelig bra skuespiller. Vi så han taklet en drama og komi-rolle kjempebra i "Studio 60 On The Sunset Strip". For å ikke snakke om rollen hans i "Presidenten"/"The West Wing". Han spiller perfekt en gammel og utslitt politimann helt herlig.

The Good Guys er liksom ikke som alle andre politiserier jeg har sett. Serien minner meg kanskje mest om den gode tiden til Scrubs, den tiden hvor jeg faktisk lo av den serien. Gjerne gi serien en sjanse, fordi den er genial. Ikke i en dramatisk eller detaljert måte som Lost. Men i en genial og morsom måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...