Thomhess Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hei, det er noe jeg har stusset over i det siste. Er ikke Apple-brukere litt annerledes enn andre brukere? Jeg har hvertfall merket det at det er mye fler som er kjempeglad i Apple produkter enn det som er kjempeglad i f.eks. Dell produkter. Tilhengerene til Apple har et med følelsesmessig forhold til produktene. Er det noen som har reflektert over noe liknende? Finnes det kanskje noen som har skrevet noe liknende i en artikkel, eller her på forumet? Edit: Jeg vet ikke hvorfor denne dukket opp! DENNE er den riktige Endret 16. mai 2010 av Thomhess Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg kan selvfølgelig bare svare for meg selv, og kan ikke se at jeg er noe annerledes enn andre Windows/Linux/OSX-brukere. Jeg er glad i Macen min fordi den er digg å bruke. Jeg er glad i Windows-maskinen min fordi den er et brutalt kraftig spillmonster. Jeg er glad i Linux-laptopen min fordi den er artig å bruke. Lenke til kommentar
larsingedude Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 utrolig deilig når ting bare funker! Lenke til kommentar
masb Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 noen saklige argumenter, jan? Hadde satt pris på det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. mai 2010 Del Skrevet 20. mai 2010 Vel, jeg har en enkel grunn for at jeg liker Mac'en bedre enn Dell'en jeg hadde før, det er at jeg ikke har hatt noen problemer med den i det hele tatt i 1,5 år nå, og jeg syns rett og slett OS X er mye bedre enn Windows. Og så skader det ikke at den (imho) har veldig bra design. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 noen saklige argumenter, jan? Hadde satt pris på det. Trådens tittel sier alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå