skvallerkaal Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Hei, kjøpte meg en HTC Desire men jeg sliter litt med å synce mot outlook. For det første så kommer ikke bildene av kontaktene med over på telefonen. For det andre, så får jeg opp en drøss med kontakter "Uten navn" øverst i kontakt listen. Når jeg går inn på disse, så står faktisk navnet i "notater" feltet. Men kontaktene kommer jo med lengre ned på listen, bare litt kjedelig hvis jeg sletter disse fra tlf, for så å komme opp igjen når jeg syncer pånytt. (De fleste av mine kontakter har kun fornavn, og ikke noe etternavn) Tlfn er helt ny, og har ingen kontakter på fra før. Bruker nyeste HTC Sync, noen som har noen tips? Slik var det ikke med iphonen Edit: Fikset kontakter "uten navn" ved å skru av alt untatt Telefon kontakter. Men lurer fælt på hvorfor bildene ikke ble med over Edit: La inn bildene pånytt, har kanskje noe med oppløsning og skalering å gjøre. De måtte skaleres pånytt i HTC`n. Endret 16. mai 2010 av seaweed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå