Verbal Hologram Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 LOL, det du spør om her er latterlig 1:Kjøper hamster (jente) 2:Kjøpe bur og mat osv. 3:Gå tilbake og kreve penger for hamsteren og buret og maten 4:Ikke gi noe tilbake. Det beste som du kan satse på er at de gir deg 150 kr tilbake men du for beholde hamsteren. Detter er også ganske usansynelig. Jeg skal gå og kjøpe en xbox + 1 kontroll + 5 spill. Så legger jeg merke til at damen ga meg feil cd så derfor skal jeg få xboxen + kontrolleren + spillene gratis? LOL Lenke til kommentar
radivx Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Smådyr i dyrebutikk behandles stort sett som vanlige varer. Seriøse butikker omleverer glatt fisk som dør av sykdom innen kort tid ol. Er tross alt derfor de små dustene koster 10kr stk selv om de blir produsert i hundretall pr. kull. Samme gjelder smågnagere, om du mener det er feil kjønn pakker du den sammen, tar den med til butikken sammen med kvittering og forklarer situasjonen. Butikken kan da rette mangelen (blir i såfall omlevering/nytt dyr) eller levere pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå