Gå til innhold

tomsi42 og Anew skal knuse mer glass - vi ønsker innspill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp. Burde jeg ta med stativet synes du? Det veier ikke så veldig mye, men orker ikke ta det med hvis det er helt unødvendig. Da blir det stødigere, men får jo ikke kommet nærmere med kameraet.

Du trenger ikke ta med stativ - jeg kan ta med mitt.

 

Husk nok minnekort og batteri.

Lenke til kommentar

Hvor møtes vi? Om det begynner å regne, så kan vi faktisk bruke garasjen min... Jeg har også en del materialer liggende, så det er mulig å slå sammen en enkel testrigg.

Da er det er kanksje like greit at vi kommer direkte til deg? Hvis NSB er i rute så vil vi være hos deg rimelig nøyaktig 20:00.

Lenke til kommentar

Kjenner ingen av sorten desverre. Men jeg kan se nytteverdien av en slik test. Er det en variant av paintball?

Mye av det samme konseptet, men airsoft skyter små harde plastkuler (~6mm diameter). Tviler sterkt på at en airsoftkule klarer å gjøre noe nevneverdig med frontelementet, men de klarer å lage små bulker i ølbokser, og kan kanskje sprekke et filter.

 

Vel, det måtte isåfall vært en oppgradert (helst) sniper/semisniper som har en utgangshastighet på ~450/550fps.Med andre ord; noen som har peiling på airsoft.

Det kunne vært nyttig for min del også.

Lenke til kommentar

Skal jeg ta de beste klippene og laste de opp, og sette de sammen til en liten film når jeg får tid?

Det er kanksje bedre å sende de og bildene til Anew, så gjør jeg det samme. Så kan han lage en artikkel/forum-tråd rundt dette.

Det er best om jeg kan skrive en samlet artikkel, som forrige gang.

 

Rediger filmen ned i klipp med enkelthendelser ("UV-filtret objektiv møter Excalibur", "ubeskyttet objektiv møter Excalibur" osv...) og legg dem opp på YouTube/vimeo/whatever, og så sender du lenker til meg sånn at jeg kan lime dem inn i "artikkelen".

Lenke til kommentar

Rediger filmen ned i klipp med enkelthendelser ("UV-filtret objektiv møter Excalibur", "ubeskyttet objektiv møter Excalibur" osv...) og legg dem opp på YouTube/vimeo/whatever, og så sender du lenker til meg sånn at jeg kan lime dem inn i "artikkelen".

 

Det kan jeg gjøre :)

Lenke til kommentar

Vel, det måtte isåfall vært en oppgradert (helst) sniper/semisniper som har en utgangshastighet på ~450/550fps.Med andre ord; noen som har peiling på airsoft.

Det kunne vært nyttig for min del også.

Mtp. at jeg i går brukte (den spisse enden av) en spiker og ikke for alt i verden klarte å ripe opp noe glass for hånd (vi klarte det med Excalibur, som dere skal få bli introdusert for så snart alt er redigert ferdig... :fun:), så tror jeg det skal mer enn litt til før en plastkule klarer noe som helst. Knust UV-filter, derimot, er skikkelig effektivt om målet er å ripe opp glass. Beware.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...