Gå til innhold

RB2 frøs - maskinen leser ikke lenger disker!


Anbefalte innlegg

For ca en uke siden spilte jeg Rock Band 2 på min feite 40 gb PS3 da det plutselig bestemte seg for å fryse. PS3en ville ikke skru seg av, så jeg var nødt til å dra ut strømmen. Viste seg siden at RB2 hadde en ganske stor ripe i seg, så årsaken til hva som skjedde var ikke noe videre å undre over. Men nå vil ikke maskinen lese noen som helst disker lenger. DVD, Blu-ray, ingenting fungerer. Jeg får bare sirkelen som går rundt og rundt oppe i høyre hjørne, men ikke noe mer.

 

Har googlet en del, og vil tro at jeg må sende den inn til reperasjon, noe jeg tror blir dyrt. Kunne like så godt kjøpt en ny og bedre Slim til 3 000, men det er en slump kroner jeg skulle vært foruten å gå ut med.

 

Noen som har vært i samme situasjonen, som har noen gode råd?

Endret av magicalmysteryollie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det ringer i et sekund eller mindre, før jeg får beskjed om at jeg er kommet til Playstation hotline, og at alle linjer er opptatte. Vennligst prøv igjen senere. Har prøvd flerfoldige ganger, ingen svar. Noe sier meg jeg ikke kommer til å få det heller.

 

Da var det å jakte etter e-post-adresse da...

Lenke til kommentar

Laseren er vel ødelagt, bare å lever til butikken der du kjøpte den. Vi har 5 års reklamasjonsrett på ps3 i Norge så det koster ingenting! Vet dette da jeg har levert inn min ps3 4 ganger... :p men du må nok forvente litt ventetid mens den er på repperasjon.

Endret av Burny
Lenke til kommentar

Bare synd jeg ikke var så smart at jeg tok vare på kvitteringen -.-

 

De fleste butikker har slikt lagret i systemet. Verdt å høre med butikken du kjøpte den hos.

Er du litt dyktig kan du evt bytte laser selv. Koster ca 600,- for ny laser. Kan kjøpes fra feks modnet. Husk å sjekke hvilken laser du har før du bestiller. 40gb kan ha to forskjellige typer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...