Delvis Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Når jeg forandret verktøypanelet til "avansert" kommer det fram en rød knapp, og den sier "record" når en berører den med musa. Prøvde å taste den, men kan ikke se at noenting skjer. Vet noen hva den egentlig er til og hvordan den virker? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Den lagrer eit opptak av det videoklippet du speler av i heimemappa di. I Kubuntu havner det filer med filnamn som starter med vlc-record i /home-mappa. Akkurat kor dei havner i Windows veit eg ikkje, kanskje i C:/Users/<brukarnamn>. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Første gang du trykker starter opptaket av videoen du spiller av, andre trykk stopper opptaket. Opptaket havner som default i dokumentmappen din i windows. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er en måte å "klippe ut" en snutt fra en lengre video. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Mange takk, fant klippet Det er jo glimrende, da kan en vel spille en klipp fra hvorsomhelst i dvd film. Den muligheten har jeg faktisk vært på jakt etter lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå