Gå til innhold

Diskusjon.no's Fantasy FIFA World Cup

Latias

Anbefalte innlegg

Det vil ikke være mulig å velge lag før den 4. juni (er da de endelige troppene blir bekreftet), men man kan likevel registrere seg her.

Prizes will be awarded to top managers of the 2010 FIFA World Cup™ Fantasy Game.

• Overall top manager will receive a Kia car.
  • The second place runner up and a guest will be invited to attend the FIFA World Player Gala 2010 in Zurich, including flights and accommodation.
  • The third place runner up will receive a national team jersey signed by an entire 2010 FIFA World Cup™ team.
  • The fourth - tenth place runners up will receive a piece of artwork from the FIFA 2010 World Cup™ Art & Collectables collection.
  • The top manager for each FIFA World Cup™ Round will receive one national team jersey signed by a star player.

Classic League:

diskusjon.no - 54526-12828

Head-to-head League:

diskusjon.no54526-12880

Dersom du lurer på forskjellen mellom ligaene, eller bare er interessert i hvordan spillet fungerer, les her. Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer etter hvert. TV2 liker alltid å lansere spillet et par dager før mesterskapet starter. Uansett om det er snakk om TdF, PL, CL, TL, håndball-VM/EM eller fotball-VM, så venter de helt til siste liten med å gjøre det offentlig. :p

Lenke til kommentar

Haha. Skulle gjerne tatt et veddemål (gruser jo dere alle i TL-manager for eksempel), men jeg har et handikap i form av at jeg er i USA nesten hele mesterskapet, og derfor er jeg litt usikker på i hvor stor grad jeg får oppdatert laget ved behov og slikt, og jeg får jo heller ikke sett så mange kamper og se hvem som presterer skikkelig osv. Så blir jeg med på et veddemål må det være noe lite og ikke noen ny Liverpool-tur. :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...