Gå til innhold

[Løst] Feil hvitfarge i windows fotovisning?

Anbefalte innlegg

Hvitfargen er kun slik i Foto-visning\galleri i Windows 7, men I firefox eller andre programmer så er hvitfargen hvit, og ikke gulrød som vist på dette bildet:

forskjellsbehandling.png

Hvit (gulrød) fargen smitter altså inn i hvitfargen i selve bildet og gjør alt "gulere", men hvis jeg viser fullskjerm så er hvitfargen korrekt. Hva forårsaker dette? Og er hvor fikser jeg det? Er slik uansett hvilket tema jeg måtte bruke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skjer mest sannsynleg fordi Windows har lasta ned ein skjermdrivar. Altså, ein drivar til skjermen, ikkje skjermkortet. Det var iallefall tilfelle hos meg når eg hadde ein ekstern Dell skjerm. Det skal berre vere å fjerne denne drivaren, så er det ikkje noko problem lengre.

No sitt eg på ein Mac, men eg syns å hugse korleis eg fiksa det. Klikk på Start, og høgreklikk på Datamaskin. Vel Enhetsbehandling eller noko slikt (Device Manager på engelsk). Du skal då få opp dette vindauge.

Sjå under Monitors (sjå bilete). Slå ut denne lista, å sjå om det er noko drivar der. Om du finn ein, høgreklikk på den og fjern.

Problemer bør då løyse seg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det skjer mest sannsynleg fordi Windows har lasta ned ein skjermdrivar. Altså, ein drivar til skjermen, ikkje skjermkortet. Det var iallefall tilfelle hos meg når eg hadde ein ekstern Dell skjerm. Det skal berre vere å fjerne denne drivaren, så er det ikkje noko problem lengre.

No sitt eg på ein Mac, men eg syns å hugse korleis eg fiksa det. Klikk på Start, og høgreklikk på Datamaskin. Vel Enhetsbehandling eller noko slikt (Device Manager på engelsk). Du skal då få opp dette vindauge.

Sjå under Monitors (sjå bilete). Slå ut denne lista, å sjå om det er noko drivar der. Om du finn ein, høgreklikk på den og fjern.

Problemer bør då løyse seg.

Jupp, det så ut til å løse fargeproblemet. Litt skeptisk først på og fjerne "skjermen" fra enhetsbehandlingen, i frykt for at skjermen skulle bli svart.

Takk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...