Jariz Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hei! Når jeg prøver å koble min Panasonic TV til min Acer pc med hdmi kabel blir bilde litt feil. Jeg får et klart og tydelig bilde opp, men problemet er at bilde på tv-skjermen er større enn selve skjermen. Dette fører til at f.eks. oppgavelinja så vidt er synlig. Har prøvd å endre oppløsning uten at det har funket. Vet noen hva som er feil? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Skru av overscan i menyene til TV-en. Hva slags TV er det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er sticky om dette både i Skjermkort og Skjermer kategoriene. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1212347 Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Men vil dette funke da jeg har Nvidia-skjermkort? Catalyst Control Center er vel ATI om jeg ikke tar feil? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg har hatt to Panasonic-TVer selv og på begge måtte jeg inn og skru av overscan på selve TV-en. På den ene var det kun HDMI-1 som fungerte med 1:1 pixel mapping. Edit: Hos meg: Menu - Setup - Other settings - Picture overscan - Off Endret 16. mai 2010 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Jariz Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Dette fungerte! Tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå