aNti hero Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Hei! Det jeg lurer på er om det går ann å flytte meldingene på Motorola T720i fra innboks (SIMkortet) til utboks eller noe (minnet i tlf'n)? Noen som har en måte å gjøre det på uten å f.eks sende den til seg selv? hehe.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Alle SMS meldinger blir lagret på SIM kortet. Spørte Motorola her om dagen og fikk svar i dag. Tror ikke du kan flytte meldingene fra en mappe til en annen en. Jeg har hvertfall ikke funnet noe mulighet å gjøre det på. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 ok. men utboks osv er jo i minnet da? ellers har motorola trylla med minnet på tlf'n min.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Når jeg får 15 meldinger får jeg beskjed om at det er lite minne igjen, og det kommer vel opp enten jeg har meldinger i utboks eller ikke. Så utboksen er mest sannsynlig i minnet på telefonen. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 jepp da burde det ikke være så vanskelig å lage en funksjon som kan kopere over meldinger til f.eks utkast eller noe... uff.. må ringe motorola og grine Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Som sagt så har jeg ikke sett noen valgmulighet til å flytte meldinger fra en mappe til en annen. Men hvis du ringer Motorola poster du svaret da? Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Har tlf'n jeg også.. har lett rundt og rundt. Skal poste svaret ja -- dårlig dem ikke har tenkt på det der. gjør jo tlf'n treigere også, den åpner jo fortere fra utboks (intern minne) enn sim kortet.. virker det som Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Å gå inn på utboksen går fortere enn å komme seg inn på innboksen. Stemmer det. Men selv om jeg var litt redd for at telefonen skulle være treg til å åpne nettopp innboks, var det ikke så ille som jeg trodde. Jeg er hvertfall veldig fornøyd med min tlf. Men du skulle vel tilfeldigvis ha NetCom som operatør? Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 17. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2003 Har telenor nå. Og Chess SIM-kort som venter på klarsignal Den er ikke treig her heller, men det går fortere med utboksen Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Listen up; Innboks er på SIM Utboks er i telefonen Utkast er også i telefonen Fra innboks til utkast: Velg den meldingen du vil ha, og videresend. Velg så [NEI] når du får spørsmålet "Send melding nå?". Velg så lagre i Utkast. Voila! Fra innboks til utboks: Velg den meldingen du vil ha, og videresend. Velg [JA] på at du skal sende den. Du får da en i utboksen (ettersom alle du sender automatisk blir lagret der...) og to i innboksen. Bare slett de to i innboksen... Voila! Litt tungvint, men after-all, du får de i enten Utboks eller Utkast Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 elo Har ikke snakka med motorola, men det tadcomp sa virker jo. selv om det er litt tungvint som ble nevnt hehe. får se om jeg gidder ringe dem da Lenke til kommentar
CadenzaII Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hmm.. Jeg lurer på om dere kansje har gammel fw? Min T720 bruker TLF og sim minne side om side.. har hatt opptil 90 mld i innboksen jg.... Er d fordi jeg har nyere fw ellr er jeg bare heldig? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 hmm.. Jeg lurer på om dere kansje har gammel fw? Min T720 bruker TLF og sim minne side om side.. har hatt opptil 90 mld i innboksen jg.... Er d fordi jeg har nyere fw ellr er jeg bare heldig? ny fw.. Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 hmm.. Jeg lurer på om dere kansje har gammel fw? Min T720 bruker TLF og sim minne side om side.. har hatt opptil 90 mld i innboksen jg.... Er d fordi jeg har nyere fw ellr er jeg bare heldig? Rett og slett urettferdig er det! NetCom tilbyr heller ikke SIM kort med større lagringskapasitet for SMS meldinger heller, bare telefonbok/kontakter. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Rett og slett urettferdig er det! ikke urettferdig.. heller dårlig laget mobil. Lenke til kommentar
aNti hero Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Glem det jeg har skrevet her. Jeg har hatt over 40 mld i innboks. Ser kanskje ut som den lagrer på SIM først, så på tlf minne når det er fullt på SIM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå