tegen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Vurder min nettside for meg er dere snille Denne siden er for FIFA spillere www.fifacommunity.org Takk. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Nå er jeg på ingen måte flink med webdesign eller slikt, men et par ting som jeg mener ville gitt et bedre helhetsinntrykk: Overskriften som overlapper headeren syns jeg kan fjernes. Det ser bedre ut om du implementerer skrifta i headerbildet. Det samme gjelder underoverskriften. Søkboksen overlapper også headeren. Flytt den litt mot høyre, så ser det bra ut. Fiks thumbnails for Twitter og Facebook også, så ser det veldig bra ut Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 En liten ting fra meg: Ser at epost-adressene ligger som klar-tekst i kilde-koden. Da er det vel fare for at spam-robotene fyller opp post-kassa di ganske snart ... Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Det er jo egentlig et ferdig template ( mulig begrenset for endringer) når det gjelder hoved overskrift og søkeboks så mener jeg det ser overlappa ut fordi bakgrunsbilda ikke passer med fargene for templaten , hvis du har photoshop , prøv å lag bilda så det ikke ser ut som det er kutta på sidene ( loope det) Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Prøv dette feks dette bildet på header så tror jeg det blir bedre Last det opp under mappen: wp-content/uploads/2010/05/ Endret 19. mai 2010 av peace2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå