Jakoozie Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Solan og Ludvig er trivelige karer, de. Les mer Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er det bare meg, eller ligner dette VELDIG på PC-versjonen som kom for mange år siden? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Er det bare meg, eller ligner dette VELDIG på PC-versjonen som kom for mange år siden? Fra artikkelen: Flåklypa Grand Prix til DS er mer enn noe annet en nyversjon av PC-spillet. *Kremt* Lenke til kommentar
bjaanes Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 sorry trodde jeg leste igjennom alt for å ikke bli eid på det :DKK Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 PC-utgaven var i hvert fall legendarisk, og en 10/10 i min bok. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg må bare spørre; Er dette spillet karaktersatt med tanke på et "voksent" publikum, eller er det tatt høyde for at det er et spill for barn? Siden "aldersgrensen" er 3+ år, mener jeg. Regner med en 3 til 5-åring helt klart ville brukt mer enn to timer på å spille igjennom. Hva med mestringsterskel for barna? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Og hva ga dere PC-versjonen? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Jeg må bare spørre; Er dette spillet karaktersatt med tanke på et "voksent" publikum, eller er det tatt høyde for at det er et spill for barn? Siden "aldersgrensen" er 3+ år, mener jeg. Regner med en 3 til 5-åring helt klart ville brukt mer enn to timer på å spille igjennom. Hva med mestringsterskel for barna? Karakteren er basert på min egen opplevelse av spillet, noe annet hadde vært feil etter min mening. I selve anmeldelsen har jeg derimot prøvd å få frem at spillet antakelig vil være stor moro for barn, med det forbehold at spillet kanskje er ørlite komplisert og/eller vanskelig for de aller minste. Men liker barnet Flåklypa vil jeg tro at dette spillet er en sikker vinner, og så fremt barnet har en kompetent gamer-far eller bror i huset som kan hjelpe vil det nok gå seg til ... (Flåklypa til PC er litt forut for Spillverkets tid, og vi har dermed ikke anmeldt dette spillet. Mulig gamer gjorde det, jeg vet ikke) Endret 18. mai 2010 av Jakoozie Lenke til kommentar
freke Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Er dette spillet karaktersatt med tanke på et "voksent" publikum, eller er det tatt høyde for at det er et spill for barn? Siden "aldersgrensen" er 3+ år, mener jeg. Aha, så det er det den aldersgrensen betyr...Gran Turismo 5 er for de minste barna (Står jo 3 år der) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 PEGI tar ikke hensyn til vanskelighetsgrad. Kun innhold. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg