KarlRoger Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Har et par kort, Sapphire Radeon HD 5750 512MB GDDR5. Kobla til broene, installert driver, kobla en skjerm til hvert kort. Men har bare en skjerm tilgjengelig, og finner ikke ordet "CrossFireX" noe sted i Catalyst Control Center. Utenom i hjelpefila, men stopper på første steget: Based on the navigation system contained in the ATI Catalyst™ Control Center window, do one of the following:•Navigation menu—On the Graphics menu, click CrossFireX™. •Navigation tree—From the tree in the Graphics Settings tab, click CrossFireX™. fordi jeg ikke har de valgene. Edit: Har valget nå, måtte koble til kun 1 bro, 2 gjorde at det ikke virka. Fungerer tilsynelatende ikke å koble til en skjerm i hvert kort, må koble til samme (med omformer på den ene fordi det bare er en DVI kobling på kortet). Antar dette er vanlig? Endret 16. mai 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Har et par kort, Sapphire Radeon HD 5750 512MB GDDR5. Kobla til broene, installert driver, kobla en skjerm til hvert kort. Men har bare en skjerm tilgjengelig, og finner ikke ordet "CrossFireX" noe sted i Catalyst Control Center. Utenom i hjelpefila, men stopper på første steget: Based on the navigation system contained in the ATI Catalyst Control Center window, do one of the following:Navigation menuOn the Graphics menu, click CrossFireX. Navigation treeFrom the tree in the Graphics Settings tab, click CrossFireX. fordi jeg ikke har de valgene. Jeg vet ikke om du har gjort noe galt her, men når jeg satte opp hos meg så begynte jeg med ett kort og en skjerm. Installerte driver og alt funket greit. Satte deretter i kort nr 2 og koblet til broene. Da hadde jeg valgene jeg skulle ha i Catalyst CC når jeg kom inn i windows. Hvordan det skal gjøres med flere skjermer vett jeg ikke, men trodde begge dvi-kablene skulle gå fra ett og samme kort til hver sin skjerm. EDIT: Jeg var litt etter den siste editen din ser jeg Endret 16. mai 2010 av TXD1979 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Når det gjelder antall dvi-utganger så har jeg 2 på hvert kort å jeg trodde dette var vanlig nå, men det skal vel funke greit med en "splitter" ja. (selv om jeg ikke kan huske å ha sett en slik til dvi ) Lenke til kommentar
KarlRoger Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Det er en DVI, en HDMI og en annen som jeg ikke er helst sikkert på, i hvert kort. Noe som er spesielt rart, er at dette bildet her av samme kortet, http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=513181 , *har* to DVI, mens mine ikke har den nederste (ytterst i bildet). Endret 16. mai 2010 av KarlRoger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå