Gå til innhold

Opptak og redigeringsprogram!

Anbefalte innlegg

Hei,

Emnet seier det meste. Lurer på kva folk brukar til å ta opp med? Og kva program dei brukar til å redigere med?

Eg har tenkt å kjøpe HD PVR opptakar. Det skal jo holde høg standard, visst eg har forstått det rett. Men er meir usikker på redigeringsprogram?

Nokon som kan anbefale ting?:p Og ca. prisen på det.

Opptak av videoar er til PS3 og det må vere i HD.

Kan vel nemne at det er til video alt sammen!

Usikker på kva tråd den skulle under. Men sida det blir mest brukt til MW for min del, så passar det kanskje inn her

Endret av Pop-Fiske
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HD PVR er vel en av de beste opptaksverktøyene ute på markedet nå, og den kan ta opp i høy kvalitet (1080p). Tror heller ikke at den er ekstremt vanskelig og bruke. Prisen for denne er rundt 1600 - 2000;- KR.

Av redigeringsprogram så anbefaler jeg deg Sony Vegas Pro 9.0. Det kan virke komplisert i starten, men hvis du søker etter turtorials på YouTube, så lærer du fort. Dette produktet er kanskje litt dyrt, det koster 600$ på Sony sine hjemmesider. Selvfølgelig kan du bruke andre metoder for å skaffe det da. :D

Lenke til kommentar

HD PVR er vel en av de beste opptaksverktøyene ute på markedet nå, og den kan ta opp i høy kvalitet (1080p). Tror heller ikke at den er ekstremt vanskelig og bruke. Prisen for denne er rundt 1600 - 2000;- KR.

Av redigeringsprogram så anbefaler jeg deg Sony Vegas Pro 9.0. Det kan virke komplisert i starten, men hvis du søker etter turtorials på YouTube, så lærer du fort. Dette produktet er kanskje litt dyrt, det koster 600$ på Sony sine hjemmesider. Selvfølgelig kan du bruke andre metoder for å skaffe det da. :D

600$ for faen ? :O Det er jo over 5000,-. Men det er vel ein demo for alt som er brukbart?

Har ein som er 46", Full HD(1080p), men, eg kan fortsatt ta opptak med ein vanlig PVR opptakar? Som gir grei kvalitet til ein god pris..

Men takk for svar!;)

Lenke til kommentar

600$ for faen ? :O Det er jo over 5000,-. Men det er vel ein demo for alt som er brukbart?

Har ein som er 46", Full HD(1080p), men, eg kan fortsatt ta opptak med ein vanlig PVR opptakar? Som gir grei kvalitet til ein god pris..

Men takk for svar!;)

$600 er 3700,- +-. Uansett, så kan du laste ned prøveversjonen av Adobe Premier og Adobe After Effects som varer i 30 dager fra adobe.com gratis :)

Lenke til kommentar

Men det eg ikkje finner svar på er; Korleis tek eg opp det eg spelar?:p Finner heller ingen HD PVR opptakar i Norge? Skjønnar ingenting av detta greiene igrunn. Veit berre at ein venn har ein PVR opptaker..

Så om nokon kunne finne fram nokon til meg, som tek opp i HD, så hadde det vert veldig bra. Helst ikkje altfor dyrt heller..

Lenke til kommentar

Men det eg ikkje finner svar på er; Korleis tek eg opp det eg spelar?:p Finner heller ingen HD PVR opptakar i Norge? Skjønnar ingenting av detta greiene igrunn. Veit berre at ein venn har ein PVR opptaker..

Så om nokon kunne finne fram nokon til meg, som tek opp i HD, så hadde det vert veldig bra. Helst ikkje altfor dyrt heller..

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=414736

Takker. Men står at den er sertifisert for Windows Vista, eg har Windows7. Kva gjer eg ?:p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...