Gå til innhold

Offline playlists på Spotify (iPhone) fjernes og må resynces


Anbefalte innlegg

Begynte nylig å betale for Spotify premium og benytter meg mye av iPhone-appen på jobb. Grunnet ustabilt trådløst nettverk, har jeg laget en del "offline playlists" som overfører lydfilen til telefonen istedenfor å streame.

 

Problemet har skjedd tre ganger nå, plutselig stopper playlisten, lydfilen finnes ikke på telefonen og jeg får beskjed om "sync needed". Når jeg så synkroniserer, er det nærmere 500 filer som må overføres på nytt. Noen som har vært ute for det samme?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begynte nylig å betale for Spotify premium og benytter meg mye av iPhone-appen på jobb. Grunnet ustabilt trådløst nettverk, har jeg laget en del "offline playlists" som overfører lydfilen til telefonen istedenfor å streame.

 

Problemet har skjedd tre ganger nå, plutselig stopper playlisten, lydfilen finnes ikke på telefonen og jeg får beskjed om "sync needed". Når jeg så synkroniserer, er det nærmere 500 filer som må overføres på nytt. Noen som har vært ute for det samme?

 

Jepp.

Oppdaget dette lørdag kveld. Alt offline materiale foruten om en spilleliste (go figure) var merket grå og trengte syncing. Jeg vil tro dette har noe med den siste oppdateringen å gjøre, men det er bare gjetting. Står nå å resyncher mine 4-500 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...