Gå til innhold

Dårlig gjort med chain-cc i battleground?

Anbefalte innlegg

Jeg spilte i Alterac Valley i går og ble angrepet av en optimistisk paladin. Fint mål å prøve ut makroer og keybinds på tenkte jeg. Så jeg brukte mind control, psychic scream, polymorph (jeg spilte med prest og noen mages), slow, counterspell, frost nova osv på ham.

Resultatet ble altså at han ikke kunne angripe, flykte eller begå selvmord ved å aggroe dyr/npc'er ettersom jeg faktisk kan heale han med presten - og hva i alle dager skal han gjøre da?

Jeg cc'et han fra starten av battlegrounden og helt til den var ferdig, tror jeg kunne holdt på så lenge jeg ville dersom det var mer tid. Det betyr at jeg kunne gjort dette med nesten hvilken som helst alliance hvor som helst, holde de "fanget" sålenge jeg orket og de kan ikke unnslippe på noen måte.

Er ikke dette ganske dumt? Det burde vel ikke være mulig å griefe på denne måten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri i løpet av fire år opplevd eller sett det, så det kan vel ikke være så veldig ofte noen utnytter det. Derfor kan det vel sees på som en morsom ting som noen én gang i halvåret får lyst til å prøve, så lenge det ikke tar av helt? :roll:

Lenke til kommentar

I tillegg har du wasted mye tid på noe så pointless.

Det der funker kun der og områder hvro han ikke får noe hjelp, på BGs er det useless, altså.... dem blir 1 færre og laget ditt blir 2-3 færre, kommer ann på hvor mange dere er da, men regner med at dere må være minst 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...