Flux1 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Har ikke noe særlig bedre å gjøre nå siden pc'en ikke fungerer. jeg er ikke helt sikker på hva som skjer, men jeg har nettopp formatert og installert windows på nytt på disk #1. Når jeg starter opp så sier windows at det er noe galt med disk #2. eller: Kontrollerer filsystem på \\?\volume{MasseTallOgBokstaver} Filsystemet er NTFS Volumnavnet er disknavn Etter en filkontroll på noen titalls tusen filoppfordringer så har den funnet "9 store filoppforinger behandlet" og nå står det: CHKDSK bekrefter indekser (trinn 2 av 3) 20 % fullført (i skrivende stund) Hva er det som egentlig skjer? Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Valgte du å formatere disk 2 når du installerte nytt OS på disk 1? Får du opp denne meldingen? Correcting error in index $I30(evt. andre verdier) for file {6siffer}. Endret 16. mai 2010 av Senzation Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Nei, formaterte ikke disk #2. og nå starter pc'en min opp skikkelig tregt, siden jeg bruker SSD syns jeg det er litt merkelig =/ Skal nevnes at grunnen til jeg formaterte var at windows ikke kunne boote eller reparere oppstartsproblemer. Det sto at filen kanskje var korrupt. (husker ikke helt) Lenke til kommentar
Senzation Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Skal ikkje sei noko sikkert, men du burde prøve å formatere disk 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå