Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva er sjansen for å bli gravid uten kondom?

Gjest Slurtv

Anbefalte innlegg

Gjest Slurtv

Hei, jeg er en gutt på 16 som er veldig kåt på ei jente hver gang jeg går med hun og begge har lyst til å ha samleie. Men lurer på hva sjansen for at jenta blir gravid er hvis jeg ikke bruker kondom og hun ikke går på P-piller eller noe?

Noen svar?:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slurtv

Har ikke noe problem med å bruke kondom, men tenker liksom hvis den skulle sprekke så er det vel det samme som å ikke bruke.

Ingen som har noe statistikk om dette?

Lenke til kommentar

Vil fraråde deg/dere å ha sex uten noen form for prevensjon, det er virkelig unødvendig å gamble når dette er noe dere "planlegger" (generelt også egentlig, greit å være forberedt). For to unge mennesker med god helse, uten noen form for impotens, er sjansene for barn rimelig stor. Regner heller ikke med at dette er noe engangstilfelle, altså øker sjansene.

Om dere ønsker å eksperimentere/ha sex over tid, overbevis dama om å begynne på p-piller. For dama vil det gi fordeler i forhold til menstruasjon. Og for dere begge vil det gi fordeler i forhold til nytelse.

Endret av blured
Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Sjangsen for å bli gravid er stor, sannsynligheten derimot er lite pga eggløsning o.s.v. Dog, jeg ville aldri satsete på slikt uansett..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...