Gå til innhold

[AoC]Fellow assassins, trenger oppdatering ang assassin class.

Anbefalte innlegg

Har en lvl 80 assassin, har ikke spilt siden 2008 og tenkte at jeg skulle prøve ut nå som rise of the godslayer har kommet ut. Det er et par ting jeg trenger hjelp med etter 2år uten å ha spilt:

1. Skills, hva slags skills er det jeg bør velge, husker at jeg har fullt på hide(stealth) og subtetly, så har jeg bare delt ut litt random på de andre.

2. Spells/abilitys, hvilke comboer er best, tenkter her i en PVE situasjon. Er det jeg mest kommer til å drive med. Er det fortsatt cunning strike, vicious strike, swift strikes og slow death strike som gjelder ?

3. Feats ? Tenkte lotus build, egentlig hvilken som helst build som passer godt med pve, og hva er viktig å putte i general.

4. Gear, har crappy gear. Nå som rise of the godslayer har kommmet, trenger jeg å kjøpe noe evt for å komme i gang eller er det bare å hoppe i det og queste ?

Regner med at jeg finner andre action bars og UI på curse.com.. Jo, en ting til, har også en wep smith progression som ikke går bort, sikkert veldig enkelt å fjerne, men får ikke til :p

Et par skrivefeil*

Takk for svar.

Endret av Nandez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

Hele spillet er veldig nytt, så gear osv er veldig forskjellig, samtidig som feats også har endret seg.

For gear må du nok gjøre en del gruppedungeons først, sammen med masse reputationting o.l. i de nye sonene. Derfor anbefaler jeg deg en spec som er brukendes både i dungeons og på egenhånd: Assassin solo- og dungeonbuild.

Av abilities har du Grim Corruption, Swift Strikes, Maisma Facestab og Maisma Soul Strike, Slow Death Strike + de du får igjennom andre feats. Det kan variere. Bare å prøve og lære, kommer ganske kjapt inn i det. Det er ikke veldig behov for å ha poeng i general treet, fordi det ikke er noe behov for stamina regenen (2 abilities i Corruption som gir stam regen) eller enda 3% mindre threat (hvertfall ikke med dårlig gear :p).

Det er noe billig gear å få kjøpt, men gjør dungeons og etterhvert noen raids for gear. Man har alltids crafetd gear også som er ok.

Du må ha fullt ut på Stealthing og Mindre threat ved attacks. Resten er valgfritt, men personlig liker jeg å ha på raskere gange i stealth og helseregen (har aldri lite stamina).

Men for all del, bare å prøve seg frem. Spillet er bra og lar deg gjøre masse nytt og spennende. Masse tid til å finne seg den spillestilen man er komfortabel med :)

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...