NatroN Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det var komisk å lese dette, men alle må starte en plass. Det viser at man som regel kommer der man vil dersom man bare står på =) Haha helt enig! Godt han fant ut av det, men enkelte av innleggene minte om min mor som kaller skjermen for "PCen" og kabinettet for "harddisken" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det var komisk å lese dette, men alle må starte en plass. Det viser at man som regel kommer der man vil dersom man bare står på =) Så sant så sant, men forstår fortsatt ikke hvorfor han har tatt screenshot av bildene Lenke til kommentar
akselme Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 filtypen ifra kameraet ble ikke støttet av tinypic eller bildr:D Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er en grunn for at vi har diskusjon.no. Vi skal kunne lære av andre forumbrukere og dele egne erfaringer Lenke til kommentar
srbz Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er det ikke .jpg da? Bra trådsstarter fant ut av det, men det er latterlig å se spørsmålene som kommer etter at BAT har illustrert ganske tydelig hvor kabelen skal gå. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Husk å innstalere de riktige driverne da, med mindre du allerede har gjort det, men kan jo nevnes da. Lenke til kommentar
Matseng Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Er det ikke .jpg da? Bra trådsstarter fant ut av det, men det er latterlig å se spørsmålene som kommer etter at BAT har illustrert ganske tydelig hvor kabelen skal gå. Ja, det er i grunnen det :!: Men, gratulerer med dagen alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Til TS: Lykke til med fremtidige byggeprosjekter da. Regner med at du har lært endel nå? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 hehe, dette var faktisk en ganske kul tråd, som veldig godt illustrerer hvor bra dette forumet egentlig er. Uansett om man er helt fersk i pc-byggeverden, eller godt rutinert, så kan man finne ut av det meste. Får håpe trådstarter ikke har blitt skremt av fremtidige utfordringer og lek med pc-komponenter... Nå har han såvidt startet - snart begynner det å klø i overklokkingslysten for å få mest mulig ut av systemet, så kommer litt tweaking av systemet, alt for å presse mest mulig ytelse av de komponentene man har Lenke til kommentar
wiak Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 prøv å skru av vertical sync i CCC Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Ingen spørsmål er dumme så lenge man ligger seg åpen for å lære. hyggelig at du fikk alt i orden, og det er bare synd at jeg ikke var i tide til å svare før det ble løst =P -Stigma Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Ahahaha screenshot av bildene Made my day Det er jo faktisk hakket mer komplisert enn å legge inn de faktiske bildene edit: Ah ser at det muligens har med filtypen å gjøre nå. Komisk likevel! Endret 17. mai 2010 av WarpX Lenke til kommentar
vanligmann Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg har vært PC-bruker og -bygger i mange år, og har alltid brukt forum for å få svar på det jeg måtte lure på. Jeg har lest gjennom hele denne tråden, og må si jeg er imponert over viljen og evnen til å forklare en som åpenbart ikke er spesielt erfaren, uten å bli irriterte for at han ikke forstår underveis. Det som fremstår som håpløse spørsmål for oss som vet frem og bak på en maskin, er uoverkommelige problemer for en som ikke gjør det - og i slike tilfeller er gode forklaringer helt uvurderlige. Jeg synes, som en annen også nevnte, at denne tråden veldig bra illustrerer hva et godt forum skal være. Well done, everyone! PS! Gratulerer med dagen i dag! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Jeg kan garantere deg at det der ville stått i manualen til hovedkortet ditt! Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 (endret) Ingen spørsmål er dumme så lenge man ligger seg åpen for å lære. hyggelig at du fikk alt i orden, og det er bare synd at jeg ikke var i tide til å svare før det ble løst =P -Stigma Har en god quote på den: Bedre å spørre et dumt å spørsmål, og være en idiot i 5 minutter, enn å ikke spørre, og være en idiot for alltid! HIPP HIPP, HURRA! 17 mai I dag! Endret 17. mai 2010 av NatroN Lenke til kommentar
akselme Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 altså, jeg hadde ikke peiling på hva jeg gjorde så derfor måtte jeg spørre 10 ganger, for å være sikker på at jeg ikke ødela noe. Men jeg fikk gama i hele natt, så jeg er fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå