Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ny selvbygd PC, elendig fps i spill?


Anbefalte innlegg

Det var komisk å lese dette, men alle må starte en plass. Det viser at man som regel kommer der man vil dersom man bare står på =)

 

Haha helt enig! Godt han fant ut av det, men enkelte av innleggene minte om min mor som kaller skjermen for "PCen" og kabinettet for "harddisken" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-aabLQt

Det var komisk å lese dette, men alle må starte en plass. Det viser at man som regel kommer der man vil dersom man bare står på =)

 

Så sant så sant, men forstår fortsatt ikke hvorfor han har tatt screenshot av bildene :p

Lenke til kommentar

hehe, dette var faktisk en ganske kul tråd, som veldig godt illustrerer hvor bra dette forumet egentlig er. Uansett om man er helt fersk i pc-byggeverden, eller godt rutinert, så kan man finne ut av det meste. Får håpe trådstarter ikke har blitt skremt av fremtidige utfordringer og lek med pc-komponenter... Nå har han såvidt startet - snart begynner det å klø i overklokkingslysten for å få mest mulig ut av systemet, så kommer litt tweaking av systemet, alt for å presse mest mulig ytelse av de komponentene man har :)

Lenke til kommentar

Jeg har vært PC-bruker og -bygger i mange år, og har alltid brukt forum for å få svar på det jeg måtte lure på. Jeg har lest gjennom hele denne tråden, og må si jeg er imponert over viljen og evnen til å forklare en som åpenbart ikke er spesielt erfaren, uten å bli irriterte for at han ikke forstår underveis.

 

Det som fremstår som håpløse spørsmål for oss som vet frem og bak på en maskin, er uoverkommelige problemer for en som ikke gjør det - og i slike tilfeller er gode forklaringer helt uvurderlige. Jeg synes, som en annen også nevnte, at denne tråden veldig bra illustrerer hva et godt forum skal være.

 

Well done, everyone! :D

 

PS! Gratulerer med dagen i dag!

Lenke til kommentar

Ingen spørsmål er dumme så lenge man ligger seg åpen for å lære. hyggelig at du fikk alt i orden, og det er bare synd at jeg ikke var i tide til å svare før det ble løst =P

 

-Stigma

 

Har en god quote på den:

 

Bedre å spørre et dumt å spørsmål, og være en idiot i 5 minutter, enn å ikke spørre, og være en idiot for alltid!

 

HIPP HIPP, HURRA! 17 mai I dag!

Endret av NatroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...