Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har da en sony ericson w595. Installerte den disken som var med, ble da installert to program som ligger på skjermen min nå. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få bildene mine og videoene til pcn!!? Blir litt lettere irritert nå. Først kommer det opp en sånn ting om hva jeg vil gjøre, jeg prøver da og trykke på "import bilder eller filer via bla bla bla" men den ble bare stående og lete, prøvde neste valg, den fann ikke noe. Prøvde da og gå inn på det jeg har innstallert, ligger som sakt 2 stk på skrivebordet nå, men der skjønner jeg ingenting! Fann nå bilder, men ble borte når jeg prøvde og få dem på pcn. Så vil bare ha alt av bilder overført så enkelt som mulig på pc, men det er vist lettere sakt enn gjort. Noen som vet hva jeg kan gjøre.? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Ojda. Kansje en moderator kan slette, men la en tråd være igjen? Ble litt krøll her. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Tror 1 tråd holder Edit: For sen Endret 15. mai 2010 av Analogue Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Det var ikke med meningen. Kan gå litt fort, spesielt når ingenting plutselig ikke virker som det skal. Endret 15. mai 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 (endret) Jeg har da en sony ericson w595. Installerte den disken som var med, ble da installert to program som ligger på skjermen min nå. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få bildene mine og videoene til pcn!!? Blir litt lettere irritert nå. Først kommer det opp en sånn ting om hva jeg vil gjøre, jeg prøver da og trykke på "import bilder eller filer via bla bla bla" men den ble bare stående og lete, prøvde neste valg, den fann ikke noe. Prøvde da og gå inn på det jeg har innstallert, ligger som sakt 2 stk på skrivebordet nå, men der skjønner jeg ingenting! Fann nå bilder, men ble borte når jeg prøvde og få dem på pcn. Så vil bare ha alt av bilder overført så enkelt som mulig på pc, men det er vist lettere sakt enn gjort. Noen som vet hva jeg kan gjøre.? Jeg har ne sony ericson av relativt nyere modell selv. bruker du også sony ericson PC suite (6.0 i mitt tilelle) som grensesnitt mot mobilen? I så fall kan jeg kanskje lage den kort demovideo for hvordan jeg gjør det - og jeg anntar det vil være det samme for deg selv om jeg har en litt annen modell, i og med at vi sansynligvis bruker samme programgrensesnitt. PS: om noen kan linke meg til et sånt demoverktøy av den typen som tar opp museklikkene og lager en enkel flash-video ut av det autoamtisk så hadde det vært kjekt. jeg googler det lit nå, men jeg husker ikke navnet på det jeg har brukt før. -Stigma Endret 16. mai 2010 av Stigma Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har da en sony ericson w595. Installerte den disken som var med, ble da installert to program som ligger på skjermen min nå. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få bildene mine og videoene til pcn!!? Blir litt lettere irritert nå. Først kommer det opp en sånn ting om hva jeg vil gjøre, jeg prøver da og trykke på "import bilder eller filer via bla bla bla" men den ble bare stående og lete, prøvde neste valg, den fann ikke noe. Prøvde da og gå inn på det jeg har innstallert, ligger som sakt 2 stk på skrivebordet nå, men der skjønner jeg ingenting! Fann nå bilder, men ble borte når jeg prøvde og få dem på pcn. Så vil bare ha alt av bilder overført så enkelt som mulig på pc, men det er vist lettere sakt enn gjort. Noen som vet hva jeg kan gjøre.? Jeg har ne sony ericson av relativt nyere modell selv. bruker du også sony ericson PC suite (6.0 i mitt tilelle) som grensesnitt mot mobilen? I så fall kan jeg kanskje lage den kort demovideo for hvordan jeg gjør det - og jeg anntar det vil være det samme for deg selv om jeg har en litt annen modell, i og med at vi sansynligvis bruker samme programgrensesnitt. PS: om noen kan linke meg til et sånt demoverktøy av den typen som tar opp museklikkene og lager en enkel flash-video ut av det autoamtisk så hadde det vært kjekt. jeg googler det lit nå, men jeg husker ikke navnet på det jeg har brukt før. -Stigma Hei, takk for svar, om jeg bruker PC suite som grensesnitt mot mobilen? Jeg forstår ikke helt hva du mener, men det er pc suite som var på den disken som jeg lasta ned ja. Lage demo, det hørtes da flott ut. Men må det virkelig være så komplisert? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kanskje spørsmålet er hvordan du nå prøver å hive over bildene. Normalt pleier jeg ihvertfall å bruke PC suite for å gjøre dette for å kunne grave rundt på mobilen min etter det jeg vil ta kopi av. Hvordan er det du vil ha det til å fungere da? kanskje jeg har misforstått. Demoen jeg snakker om er bare for å visuellt kunne vise deg hvordan det gjøres, som om du sto bak meg ved min datamaskin når jeg viste deg. Det er som oftest mye enklere å forstå enn om jeg prøver å forklare det med ord. -Stigma Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Kanskje spørsmålet er hvordan du nå prøver å hive over bildene. Normalt pleier jeg ihvertfall å bruke PC suite for å gjøre dette for å kunne grave rundt på mobilen min etter det jeg vil ta kopi av. Hvordan er det du vil ha det til å fungere da? kanskje jeg har misforstått. Demoen jeg snakker om er bare for å visuellt kunne vise deg hvordan det gjøres, som om du sto bak meg ved min datamaskin når jeg viste deg. Det er som oftest mye enklere å forstå enn om jeg prøver å forklare det med ord. -Stigma Ok, jeg prøvde på pc suite, men bildene havnet ingen steder. Og usikker på om jeg fann alle bildene. Hvorfor havner ikke bildene i min bildemappe? Jeg lurer på om det er en annen måte jeg kan få overført alt av bilder samtidig, og ikke et av gangen? Jeg har ganske mange.. Og er videone der bildene er? Jeg har jo 2 ting. 1 er PC suite. 2 er Media manager. Ikke veit jeg forskjellen. Men nå er det et til problem, jeg får meg ikke inn på noen av dem! Pcn reagerer ikke når jeg trykker på pc suite, og trykker jeg på manager ble den stående og snurre, og nå reagerer den ikke der heller. Det skal ikke være lett. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Så prgrammene åpner rett og slett ikke? Jeg ville først og fremst annbefalt en restart da. om det fremdeles ikke fungerer så vet jeg ikke, kanskje ta en reinstall av de programmene evt. Høres ut som du da kanskje har et mer generellt PC problem som ligger til grunn. Sync funksjonen skal du kunne bruke for å enkelt overføre alt mellom telefon og PC så du slipper å kopiere over spesifikt. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå