fcuk_IT Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Syns jeg fikk til å bruke motlyset - hva syntes dere? D700 m/Tamron 28-75mm @ 75mm, ISO200, f/2.8, 1/200s v.2 Endret 15. mai 2010 av fcuk_IT Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det fungerer dette. Selv om du ikke akkurat fremstillet hunden din i det beste lyset. Den ser noe mager ut? gammel? Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Syns jeg fikk til å bruke motlyset - hva syntes dere? Det fungerer kjempebra. Nesten. Den hvite firkanten nede til venstre er ganske irriterende. Blikket søker hunden, og faller ned til venstre mot den hvite firkanten og ut av bildet. -Beskjære? Retusjere? Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Det fungerer dette. Selv om du ikke akkurat fremstillet hunden din i det beste lyset. Den ser noe mager ut? gammel? He he - neida, hun er hverken mager, eller gammel. Dette er en 1år gammel Saluki - som er i tipp topp form. Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Syns jeg fikk til å bruke motlyset - hva syntes dere? Det fungerer kjempebra. Nesten. Den hvite firkanten nede til venstre er ganske irriterende. Blikket søker hunden, og faller ned til venstre mot den hvite firkanten og ut av bildet. -Beskjære? Retusjere? Enig - se opp for ny versjon. Lenke til kommentar
Tommelom Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Likte dette bildet. Flott lys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå