christofferv Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei, som tråden sier sliter jeg litt med internett! Kjæresten min har en Acer 5920G, og en Airlink 89300 som er koblet opp i mot Telenor ADSL. Tingen er den at uansett hva jeg prøver, driver internett å slår seg av og på av seg selv. Det skjer så ofte som annenhvert minutt (og er freeking annoying). Vi er ikke sikre på om det er routeren eller pc'en som er problemet her, men jeg har nå prøvd å koble routeren både som ny router (direkte modem), og som et access punkt hvor begge to gir samme resultat (tror derfor problemet ligger i pc'en). Trodde også at det kanskje låg i Acer eNet Management programmet siden det alltid bare var det som gav feilmelding, men har samme problemet etter avinnstallering av programmet. Noen som har noen ideer eller tanker om hva problemet er? Kan det være nettverkskortet som er problemet? Har flere pc'er i huset, og det er bare 5920G'en som har problemet! Takker på forhånd Christoffer Valland Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2010 Bump anyone!?!?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå