Gå til innhold

Spørsmål om private server!

Anbefalte innlegg

Hei.

Vet at "all diskusjon om private servers er ulovelig". Ser ikke helt hvordan denne posten i noen tilfeller kan være i mot retningslinjene:

De som lager en private server, kan de forandre på "Breaking News" på venstre siden av log in screen?

PS: Er ikke interresret i å høre noe offtopic om at denne posten er ulovelig postet. Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vet at "all diskusjon om private servers er ulovelig". Ser ikke helt hvordan denne posten i noen tilfeller kan være i mot retningslinjene:

De som lager en private server, kan de forandre på "Breaking News" på venstre siden av log in screen?

Du poster regelen du selv bryter, og så sier du at du ikke bryter den. Epic.

PS: Er ikke interresret i å høre noe offtopic om at denne posten er ulovelig postet. Takk

Da burde du aldri laget et post som var i strid med retningslinjene. Bra jobbet. :roll:

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Ja, ihvertfall kunne de det før wotlk.

Takker for et seriøst svar anyways.

Hvorfor jeg lagde posten?

En kompis av meg spiller Private Servers siden han ikke kunne fornye gaming cardet før idag. Han så en merkelig post i "breaking newsa" så måtte være sikker på at det ikke var scam. Som det ikke var, hehe :p

Lenke til kommentar

Takk for rapport :)

Emulators / private servers are against Blizzards TOS. If you have an active account with WoW, you’ve agreed with this the first time you logged in and the first time you logon after each patch. Your account can be banned for playing on a private server. You might want to weigh whether losing access to your characters is worth it.

Running (making) a emulator / private server is actually illegal. Blizzard is one of the only game companies to win court cases against the operators of private servers. Even if you don’t have a WoW account, playing on a running a private server is illegal.

Kilde: http://www.b-l-i-z-z.com/blizz-like/warcraft-private-server-transfer

Dette er altså en intern regel som kommer fra Blizzard. Du får på generell basis ikke lov til å bryte en avtale som du skriftlig har sagt deg enig til, og ved en evt. rettssak fra Blizzard ville du muligens tapt.

Men tråden din bryter ikke mot verken forumets retningslinjer eller Norges lover. Du er derfor tildelt tale og ytringsfrihet, og kan fritt snakke om dette for vår del.

Men vi vil sansynligvis sette ned foten hvis du går mer i detalj på hvordan dette regelbruddet (fra Blizzard sin side) begås.

Håper du fikk svar på rapporten, så da skal jeg ikke blande meg mer i tråden =)

Mvh. r2d290

-Forumveileder

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Se der ja-

Eneste seriøse svaret var fra Cowboy Bob, og takker for det.

Grunnen til at jeg lurte var fordi jeg fant en mistenkelig link på "Breaking News" så jeg ville vite om man kunne forandre på det.

Gotta love the internetz.

Endret av Jooose
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...