Khaffner Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Navn: K. Haffner Alder: 1991-modell Sted: Frogn/Nesodden i Akershus, flytter til Oslo til sommeren Stilling på forumet: Forumveileder, det vil si at jeg kan flytte, men ikke slette. Brukere kontakter meg ved spørsmål og jeg hjelper. Jeg er en person med mange interesser; blant annet IT, foto, religion/etikk, musikk, vitenskap, lasere, the list goes on. Bare se hvor på forumet jeg holder til. Fritiden min går til forumet, gitarspilling, tidsfordriv med venner, og i det siste russetid. Som et resultat av mine mange interesser har jeg blitt en allsidig og gjennomsnittlig kar, i mine øyne. Siden jeg gjør så mye forskjellig får jeg ikke fokusert skikkelig på en ting av gangen, og blir passe flink i det meste. Etter VGS har jeg tenkt å ta et friår for å ta opp et par fag jeg ikke fikk tatt, og noe som må forbedres. Tysk 3 og Matte R2 for å nevne noe. Ellers skal jeg finne en ny kampsport å leke med, finne en jobb der jeg kan utnytte mine kunnskaper og prøve å tjene litt penger på programmering til Android-enheter. Kommer ikke på mer i farta, spør hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Velkommen til forumet! Hvor i Oslo skal du flytte til? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Tøyen, vil ikke si adresse Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå