Gå til innhold

Er ute etter bilspill som går ut på å ødelegge...

Anbefalte innlegg

Jeg er bilspillfantast og liker bilspill der man heller skal bli kvitt motstanderene enn å kjøre fra dem.

Jeg bruker Playstation 3 60gb så jeg kan bruke PS2 spill også. Så vet noen om slike bilspill? Jeg har vel egentlig spilt meg lei på Burnout-spillene så disse er utelukket...

Jeg husker jeg hadde Driven to Destruction på PS2, vet noen hvor man kan få tak i dette? Gjerne norsk butikk.

Trenger da altså PS2 og PS3 bilspill hvor man bare skal ødelegge :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er bilspillfantast og liker bilspill der man heller skal bli kvitt motstanderene enn å kjøre fra dem.

Jeg bruker Playstation 3 60gb så jeg kan bruke PS2 spill også. Så vet noen om slike bilspill? Jeg har vel egentlig spilt meg lei på Burnout-spillene så disse er utelukket...

Jeg husker jeg hadde Driven to Destruction på PS2, vet noen hvor man kan få tak i dette? Gjerne norsk butikk.

Trenger da altså PS2 og PS3 bilspill hvor man bare skal ødelegge :)

Har du testa Split Second??? Demoen ligger ute på Playstation Network bare til å laste ned gratis å prøve! Går ut på å ødelegge får motstanderne du får maskingevær og bomber miner osv.

Lenke til kommentar

Flere gode forslag her :)

Prøvde Split Second i går og det var jo greit nok, men det virket som om man bare skulle utløse feller for de andre bilene (iaffal på demoen) tar jeg feil?

Og er det noen som vet hvor man kan få tak i Driven to Destruction? Jeg har sett etter det, men ingen har det desverre... Et genialt spill iallefall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...