Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei, Har litt lyst på en bil, som jeg kan pusse opp/style til jeg blir 18 år. Egentlig skulle disse pengene gått til moped, men jeg kan stjele min far sin moped som han aldri bruker, så egentlig har jeg litt penger til overs. Bilen det gjelder er en Audi 100 2.8l v6 1991, til 12000 kr. Der er topppakningen gåen, og må skiftes. Den ble EU godkjent for en mnd siden, og da er det kun topppakning og noen "småting" som må fikses. Vil dette bli dyrt? De småtingene gjør ingenting, da jeg uansett ikke kan kjøre den lovlig før om 3 år uansett (Mulig den blir "stjålet" av min bror hvis jeg kjøper). Så; Hvor mye koster det å bytte topp-pakning på denne bilen? Lenke til kommentar
KloverV Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 når du skal av med toppen er det like greit å bytte reg reim og vannpump, da dette blei bytta på min kom det på 11500,- med sliping av topp Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Er ikke så ille det! skal virkelig tenke på om jeg er villig til det Det blir kanskje litt dyrt iom. at den må fraktes over hele landet og? :/ Lenke til kommentar
Bruker-111299 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Hvorfor i all verden skal du ha en bil når du må sende den gjennom EU-kontroll igjen FØR du har lov å kjøre den alene? Endret 15. mai 2010 av da90el Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Så jeg har en fet bil til jeg blir 18, men du har kanskje rett, jakten får vare til mopedtiden er over ivertfall. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Mye bedre å vente til det er noen få måneder igjen til du blir 18. Da slipper du unødige kostnader. Dumt å la bilen bare stå eller kjøpe en bil for broren sin skyld i tre år. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 heh, kommer IKKE til å kjøpe bil for broren min sin skyld, med mindre det får han til å flytte ut . I want his room!! Men da venter jeg til jeg blir 17, med mindre jeg finner feteste bilen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Litt tidlig å tenke på bilkjøp nå, men Audi 100 med 2.8L er en fantastisk god bil å kjøre. Gjerne i kombinasjon med automatgir, men problemet med disse er at de nå begynner å bli litt slitne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 Er egentlig ikke tidlig, med tanke på at jeg skal lære og kjøre har bare kjørt med automat til nå, men må nesten ha en bil med gir og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå