reminett Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei! Fant akkurat ut at dette faktisk er mulig. Men jeg lurer på om noen her har erfaring med det? Siden den ikke har nettverksstøtte, så er det vel begrensede muligheter med Linux på den? Eller er det mulig å koble til USB-devices til den? Da kan jeg jo koble på et eksternt nettverkskort.... Erfaringer? Lenke til kommentar
Croome Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 bruker dette selv på min nano men er ikke store fordelene akkurat Lenke til kommentar
reminett Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Nettopp.. var det jeg også tenkte. Så da er jo linux på denne helt ubrukelig? Med mindre det går an å bruke den som en bitteliten linuxbox med nettverk da...? Lenke til kommentar
Croome Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 nope, hvordan skal du få nettverk på ipod nano da? Den har jo ikke WiFi. Lenke til kommentar
reminett Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2010 Hvis den støtter USB host-mode så går det jo an å koble til eksternt nettverkstkort, som på Nokia Internet Tablet... Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Én veldig fordel med Rockbox: Itunes. Lenke til kommentar
Croome Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 ja men fins jo programmer som yamipod og sånt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå