Gå til innhold

Har jeg valgt noe feil?

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har akkurat hatt komfirmasjon og ivrig som jeg var på en gaming pc gikk det litt fort i svingene med å bestille. Så jeg lurer på om jeg har tatt noen feil valg når det kommer til gaming og hva som kunne blitt valgt isteden.

Utgangspunktet er komplett gamer i20, hvor jeg da har endret på ting ettersom hva jeg leser om det fks. på google.

CM Storm Scout Midi Tower Sort

Silver Power SP-SS500 500W PSU

Intel Core™ i7 Quad Processor i7-860

MSI P55-CD53, P55, Socket-1156, DDR3

Kingston ValueR. DDR3 1333MHz 4GB, CL9

USB2 multikortleser 3.5" sort for

Hitachi Deskstar™ P7K1000.C 500GB, 7200R

Lite-On DVD+RW burner IHAS124-19

XFX Radeon HD 5770 1GB GDDR5

BenQ 22" LCD G2222HDH

Har blant annet funnet mye dårlig kritikk av 5770 her inne. Hva kan jeg egentlig forvente av dette kortet?

Endret av Espen-kun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo også en mulighet, men må jeg da kjøpe en sånn ''corssfire bridge'' eller fulger dette med?

Har også hørt at ikke alle spill støtter crossfire.

Jeg har da tenkt til å spille Bad company 2, left 4 dead 2, og CSS

Støtter disse crossfire ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Ja det gjør de, vet ikke om CSS gjør det da.

CF bro følger med skjermkort når du kjøper det, vet ikke om det følger med i pakken du kjøpte

Lenke til kommentar

Bruker sjølv et 5750 kort, og kjører bc2 helt greit når jeg har fikset litt på innstilingene.

Har testet litt fram og tilbake, f. eks shadow er ubrukelig du ser ikke noen forskjell uansett og det kan koste deg litt fps.

+ annet smatteri som anti aliasing utgjør veldig liten forskjell etter det jeg har erfart.

(Tatt bilder og sammenlignet, spilt igjennom single player deler med små forandringer og kommet fram til en perfekt setting for mitt 5750)

-

Mitt poeng er, at du kan kjøre på fult: Men, du vil oppleve små irriterende fps drops og generelt skurring som kan bli irriterende online vis du skal f. eks snu deg og skyte noen fort. Men det er ikke noe du vil komme til og tenke så mye på uansett.

Men det her er min erfaring med en forholdsvis gammel pc med 5750 ikke 5770 :p

Så tror 5770 skal holde i massevis, vis du merker litt irriterende grafikk problemer, bare juster litt ned på f. eks shadow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...