lasse_hansen87 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei sann. Leste på et par nettsider, at Xbox 360èn hadde problemer med riper i cd/dvdèr... Leste dette: "Et av de største problemene som har vært med xbox360, er problemet med oppskrapte/ødelagte cd/dvd plater. Problemet oppstår som regel etter at platene har stått i dvd spilleren og rotert en stund ." Riper Xbox 360èn opp cdèr eller lignende?? Jeg har min xbox 360 stående, altså ikke liggende.. Er dette noe problem da, evt med at den riper opp eller noe?? Jeg kan ikke si jeg har opplevd noe problem med dette, men må spørre.. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 det kan bli et problem, med flere tusen timer med snurring kan ødelegge dvd spilleren, ofte kalt slitasje Det anbefales å legge inn spilla på harddisken, da snurrer nemmelig ikke dvd drevet undre spilling. har du ikke harddisk, kan du bruke usb minne/usb hdd. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det skal ikke ha noe å si om boksen står eller ligger. Men som 530XD sa bør du legge spillene inn på harddisken. Da slipper du å bruke cd'en (men den må stå i) og du slipper bråket fra den, pluss mange spill laster inn raskere. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 Hmm, hvordan legger jeg evt inn spill på harddisken da?? Trur noen må forklare meg det, er egentlig ps3 fan, men må jo prøve xboxèn å... Hvordan installerer jeg, eller hvordan legger jeg spilla inn på harddisken?? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Hmm, hvordan legger jeg evt inn spill på harddisken da?? Trur noen må forklare meg det, er egentlig ps3 fan, men må jo prøve xboxèn å... Hvordan installerer jeg, eller hvordan legger jeg spilla inn på harddisken?? istedenfor å trykke på start spill "A" så trykker du "Y". da popper det opp en meny der du får valget med å innstallere spillet. det er vel ikke så greit å være ps3 fan etter at du har brukt de suverene kontrollerne til 360? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 hehe, må innrømme at xbox kontrollen er bedre enn ps3.. Men ellers så synes jeg de er helt like, bare at noen spill er bedre på xbox, og noen andre på ps3, osv =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå