Gå til innhold

Garanti/Reklamasjon 3 ganger 1 år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kravet er at det same problemet oppstår 3 gonger.

 

Selgar har rett på 2 forsøk til å løyse det same problemet. Dersom du leverar den for 3. gong med det same problemet har selgar rett til å undersøke produktet for å stadfeste at det er det same problemet, men er konklusjonen ja kan du kreve omlevering (erstatningsprodukt).

 

Utdrag av forbrukarkjøpslova §30:

Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig.

 

Her er det eit tolkningsspørsmål inne i biletet. Dersom du leverar den inn fordi den ikkje startar (kall det "heilt død"), og dette første gong viser seg å vere eit problem med på-knappen, andre gong viser seg å vere problem med straum, er eg litt usikker på om dette skal telje som same mangel. Problemet er det same, men årsaka er ulik. Har nokon innspel på dette? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...