aUrrang Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Heisann, har et litt irriterende problem med min HTC Desire. Når jeg skriver meldinger gjør den om noen av ordene mine. Hvis jeg f.eks skriver "de" gjør den om ordet til "se". Siden jeg skriver en del på dialekt er dette utrolig irriterende. Det skjer selv når jeg skriver bokmål på enkelte ord .. Noen som vet hvordan jeg skrur denne tjenesten av, eller hva den heter på engelsk slik at jeg kan google meg frem til det? Bruker forresten norsk/skandinavisk keyboard layout lastet ned fra android market hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Om du trykker på tannhjulet når du står i skriv melding finner du innstillinger for ordliste osv.... Lenke til kommentar
aUrrang Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Om du trykker på tannhjulet når du står i skriv melding finner du innstillinger for ordliste osv.... Hvilket tannhjul er det du snakker om? Fant ikke noe som lignet på et tannhjul :/ Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Når du står i vinduet som du skriver melinger så der det nede til venstre. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) norsk/skandinavisk keyboard layout lastet ned fra android har sine egne innstillinger. De kan endres på under "språk og tekst" -> "skandinavisk skjermtastatur" -> "innstillinger for ordforslag" Evt. så kan du holde inne en av spesialknappene på det virtuelle tastaturet når du skriver og du vil få opp en meny med bla innstillinger for tastaturet. Dette er elementære androidoperasjoner! Endret 15. mai 2010 av OpusNR1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå