Alexhoop Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei! jeg vil bare forberede mitt første PC bygg! er det noen som rett og slett orker og hjelpe meg fort med og bare forberede litt så det blir lettere? Liker og være forberedt, spesielt om jeg er nybegynner som nå Marker atx standoffs til meg på Corsair 800D kabinettet?, er ikke sikker på om atx er på fra før. noen som gidder poste ett bilde som dette, bare med prikker der standoff for atx skal sitte? Bildet sin link:(bare bruk paint) Hvor mann putter inn Power, reset, leds osv på ASUS P7P55D PRO P55 S-1156 ATX: så jeg ikke trenger og se i manualen mye hehe, forventer ingen til og gjøre noe av dette tbh. link til originalbilde: http://www.dustinhome.no/DisplayImage.aspx?ImageID=92290 om du har hovedkortet er det lett for deg sikkert, om ikke trenger du ikke. eksempel: forventer ikke svar egentlig, bare om folk orker:) hjelper meg litt iallfall:) Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 http://bildr.no/image/647912.jpeg mener dette er festene til atx:D Lenke til kommentar
janpetter1994 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 hahhe bildet ble litt lite:P prøver på nytt:P Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Takk, du trenger ikke større:) det er bra nok:) 'til en random kis' hehe;) Nå lurer jeg bare på hvordan jeg skal feste LED power reset usb og det forann på kabinettet, er ikke det litt vrient? ellers ser alt lett ut Endret 15. mai 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Se nede til venstre på bildet her. Er et slikt 'skjema' på de aller aller fleste hovedkort. Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Off da så:O visste det ikke før nå, føler meg dum som spurte om det (også) hehe. Men takk <Solved Endret 15. mai 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå