Alexhoop Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har ingenting imot Abbo.no, servicen er akseptabel med gode priser. Er det noen som vet noe rundt om Avbestilling på Abbo.no? Jeg har allerede kjøpt men ingenting er gjort med bestillingen. Jeg kan ikke betale for det nå(problemer in-real-life) Den er ikke sendt, sett over eller noe annet enn betalt 1 dag siden og ingenting mere er gjort. Har sendt e-mails til både support og salg @abbo.no, og forventer ikke svar idag siden det er Helg og etter helgen 17.Mai men er det noen som vet/har gjort avbestilling der før? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Avbestilling skal uansett være uproblematisk ved forbrukerkjøp. Du har angrerett etter angrefristloven, og formelt kan du bruke den så snart du har fått en ordrebekreftelse. Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Ja det skal jo funke, takk Bolson for bekreftelsen:) Det er en lettelse, hehe. > Solved Endret 15. mai 2010 av Alexhoop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå