IwwY^^ Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Det jeg lurer på er: Skal jeg kjøpe en bra intel pc med Canterwood Hovedkort eller Kjøpe amd(ganske billig amd system) også Kjøpe nytt/oppgradere da prescott Kommer??? Mange sier at f.eks Abit IC-7 kortet vil ta prescott på 478 platformen så hvis jeg kjøper en bra intel pc vil cpu være det eneste jeg vil komme til å oppgradere i senere tid? Dette hadde jeg tenkt på med intel::: 2.4 Hyperthreading(800mhz) 512 pc3200 m/winbond (ikke 2x 256 pga oppgradering senere) 120gig western Abit IC-7 Hovedkort med støtte for 800mhz og canterwood. ATi-r 9700 ++ Vil dette lønne seg? Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Du har startet flere tråder rundt den nye PC'en din, kan du ikke holde deg til en, og samtidig benytte søkefunksjonen? Oppsettet ditt ser meget bra ut. Har du en bra PC allerede så vent til Precott/Athlon64 kommer og handle da. Har du dårlig eller ingen PC foreslår jeg at du går for det du har satt opp nå. PS: Det lønner seg aldri å kjøpe PC! Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 PS: Det lønner seg aldri å kjøpe PC! Med mindre du trenger det Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 PS: Det lønner seg aldri å kjøpe PC! Med mindre du trenger det Åja, det glemte jeg å nevne! Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 det ville jeg ha ventet med. Venter selv ^^ Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 har hemmis pc nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå