Stoic Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Hei Noen som vet hvor jeg kan skaffe Got2b Glued Spiking Glue? Finner den ikke i noen butikker lengre, noe jeg synes er veldig trist da den fungerer veldig godt for meg. Har dere noen tips eller vet av steder, si ifra! Mvh Maddoc Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Kjøpte to sånne i USA for to år siden, fordi jeg trengte noe og ikke visste bedre. De har for det meste stått i skapet, kan ikke huske sist jeg brukte de. Uansett, den er utrolig klissete og jeg ville heller kikket etter et annet produkt som er litt lettere å få ut av håret og som sikkert gjør mindre skade. Lenke til kommentar
Stoic Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har brukt den i flere år og er fornøyd, jeg lurte på hvor det er mulig å skaffe den. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. mai 2010 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2010 Dårlig produkt. Jeg ble også lurt av det gode holdet dens. Men det er lim, ikke et kroppsprodukt. Det er skadelig. Kjøp deg Renati Strong Hold, den fungerer like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå