Gå til innhold

Nvidia GeForce 6600GT?

Anbefalte innlegg

Hei! Står på mine spesifkasjoner for PC-en at jeg har et Nvidia GeForce 6600GT skjermkort. Er det veldig gammelt? Kan ikke finne noe på verken PC-en eller nettet som sier noe om hvor bra det er. Vurderer nemmlig å kjøpe nytt da jeg føler litt lagg på COD6. Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dette hovedkortet: ASUS M4A79T Deluxe. Kan det ha PCI-express skjermkort? Og hvilken RAM type bruker det?

Det hovedkortet er knall! Bruker DDR3-minne. Det støtter PCI-Express 2.0 ja. Kjør på.. kjøp HD 5870!

Hva er resten av specsa på pc'n din? Iom at du har et såpass nytt hovedkort (i forhold til skjermkortet :p) så regner jeg med at du har grei CPU også.

Edit: glem det... leste signaturen.

Endret av d4fF
Lenke til kommentar

Har dette hovedkortet: ASUS M4A79T Deluxe. Kan det ha PCI-express skjermkort? Og hvilken RAM type bruker det?

Det hovedkortet er knall! Bruker DDR3-minne. Det støtter PCI-Express 2.0 ja. Kjør på.. kjøp HD 5870!

Hva er resten av specsa på pc'n din? Iom at du har et såpass nytt hovedkort (i forhold til skjermkortet :p) så regner jeg med at du har grei CPU også.

Edit: glem det... leste signaturen.

Hehe. Ja. Oppgraderte PC-en min rundt jul men budsjettet rakk ikke til noe nytt skjermkort foreløpig. Merket egentlig ikke før nå at det var litt laggy i games. Det går liksom ikke smud når jeg beveger meg rundt. Enig i at hovedkortet er bra!

Lenke til kommentar

Pass på at strømforsyningen klarer av et såpass strømslukende skjermkort.

Du kan ikke bruke mer enn 4gb om du bruker 32-bit operativsystem, så er det nevnt.

Jeg har 750w strømforsyning så den klarer det nok. Men har 32bit så da kan jeg ikke kjøpe mer ram. Takk som sa ifra! :)

Lenke til kommentar

Ja, men ingenting varer evig, og i hvert fall ikke i dataverdenen, du må nok regne med å ikke kunne spille alle spill med maks grafikk.

EDIT: Men klart, om du sammenligner med 6600gt så er det mange mange ganger raskere. Har selv et 6600gt liggende her, og et hd4870 som er nesten like raskt som 5830, og de kan ikke sammenlignes.

Endret av Flimzes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...