Kina bill Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Forholdsvis få som "nekter å bruke" de skjermene med disse trådene, ja.Men det er ikke noe "barnefenomen" å kunne bli påvirket av forhåndsforventninger akkurat... Derfor sier jeg fortsatt, la nå bare fyren få prøve en selv. Mch kjello2 Har dog til gode å lese et eneste innlegg nasjonalt og internasjonalt som går i sjangeren: Har hatt en slik skjerm med to striper, og aldri mer! De aller fleste innlegg med negativ kontekst går rett og slett ut på at personer har snappa opp dette her og da vil advare mot stripene Selvfølgelig presentert som de har stor erfaring med dette selv. Og hele denne diskusjonen har for meg en ATI v.s. Nvidia undertone om du skjønner. Og hvem diskuterer på en slik måte? Svært få i min alder, det skal jeg garantere deg. Må igjen få si at jeg i mitt datamiljø både på jobben og i fritida ikke har møtt en eneste en som har bemerka disse stripene som noe så negativt at kjøp og bruk er uaktuelt. Rune. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Har dog til gode å lese et eneste innlegg nasjonalt og internasjonalt som går i sjangeren: Har hatt en slik skjerm med to striper, og aldri mer! De aller fleste innlegg med negativ kontekst går rett og slett ut på at personer har snappa opp dette her og da vil advare mot stripene Selvfølgelig presentert som de har stor erfaring med dette selv. Og hele denne diskusjonen har for meg en ATI v.s. Nvidia undertone om du skjønner. Og hvem diskuterer på en slik måte? Svært få i min alder, det skal jeg garantere deg. Må igjen få si at jeg i mitt datamiljø både på jobben og i fritida ikke har møtt en eneste en som har bemerka disse stripene som noe så negativt at kjøp og bruk er uaktuelt. Rune. Føles her som om du mener at jeg har sagt at man ikke burde ha slike skjermer, spør derfor rett ut; er det det du tror? Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 13. juni 2003 Del Skrevet 13. juni 2003 Føles her som om du mener at jeg har sagt at man ikke burde ha slike skjermer, spør derfor rett ut; er det det du tror? Mvh kjello2 Nå forvirra jeg sikkert her. Men men. Skulle egentlig ikke undergrave din Trinitron mening. Men det ble litt for mange forum her hos meg å poste i på en gang Nei! Mitt innlegg var ikke ment som et motargument mot ditt. Sorry om dette kom litt skjevt ut. Rune. Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 14. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2003 Hey.....HEY! - Kul it..... Hvorfor klarer ingen å holde seg til topic her i gården... ja ja - Forhåndsinnstilling har mye å si.... leter etter feil... tja tja - Nope sier jeg - produktkvalitet har ALT å si... - Jeg var positiv og veldig hyggelig instilt til Sony s71r helt til jeg kobla den til, og den ikke akkurat rulte i stua... skuffa skuffa - Og (Stoolman) nec multisync FE 991 koster 3849 (http://www.vaagenconsulting.com/) --- NEC Multisync 19¨ FP955 TCO99 koster 5460 - dvs en prisforskjell på 1600 spenn og du mener absolutt at din Fe 991 er bedre enn FP955? Det må jeg si... her har NEC skjemla med prismaskina si. Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg var positiv og veldig hyggelig instilt til Sony s71r helt til jeg kobla den til, og den ikke akkurat rulte i stua... skuffa skuffa Er ikke s71r en LCD sak? Må på ingen måter intigreres i denne diskusjonen her! Rune Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Har selv en NEC MultiSync FE991SB som har disse to stripene..la så vidt merke til de når jeg fikk den, men nå ser jeg de ikke... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 de to stripene er tynnere enn hårstrå, for å si det slik...jeg må iallefall studere ganske nøye for å "legge merke til dem"... se på dem som et "kvalitetsstempel" istedet, så blir alt så mye bedre....mye bedre med aperture grill enn disse halvveis teknologiene mener nå jeg Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Jeg har Trinitron striper selv, men legger aldri merke til dem. Jeg husker jeg la såvidt merke til dem i starten, men du får jo genial bildekvalitet osv av det. Lenke til kommentar
NULL Skrevet 14. juni 2003 Del Skrevet 14. juni 2003 Hitachi har helt flate skjermer uten at man har disse trådene -- de bruker ikke Aperture Grill-teknologi slik som Triniton (Triniton er ikke en teknologi, men mer et produktnavn fra Sony). Har selv en Hitachi CM772 kjøpt for et par-tre år siden. Særdeles god skjerm som ikke har noen striper selv om bildet er helt flatt. Hitachi selv har vel sluttet med CRT-skjermer, men det kan være andre som har samme teknologien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå