Jooose Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Hei! Jeg får jenvlig opp at Norton har blokkert ett eller annet "Infostealer" og at det nå er sikkert. Hva er dette for noe tull? Scanner pcen ukentlig og er veldig forsiktig med hva jeg laster ned. Jeg har lastet ned fra www.torrentz.com men bare det som er verified. Edit: Nå har jeg funnet ut at det kommer opp hver gang jeg åpner World of Warcrat. Orker ikke skrive noe passord elns siden jeg er usikker. Endret 15. mai 2010 av Jooose Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei Kjør igjennom veiledningen som er linket øverst i signaturen min. kan du se hvilken fil som norton blokkerer? Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 (endret) Hei Kjør igjennom veiledningen som er linket øverst i signaturen min. kan du se hvilken fil som norton blokkerer? Skal vi se.. Edit: Scan.dll.new Endret 15. mai 2010 av Jooose Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Fant det ut Bare Norton som overreagerer som vanlig. "This is nothing to worry about. We occasionally check the hardware specifications on your computer to know what types of computers our customers are using. Please be assured we do not check for any personal information. We're strictly looking for CPU speed, amount of RAM, video card information, and similar non-personal information." Lenke til kommentar
stelar7 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Hei Kjør igjennom veiledningen som er linket øverst i signaturen min. kan du se hvilken fil som norton blokkerer? Skal vi se.. Edit: Scan.dll.new 1. slett filen 2. problem løst! Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Hei Kjør igjennom veiledningen som er linket øverst i signaturen min. kan du se hvilken fil som norton blokkerer? Skal vi se.. Edit: Scan.dll.new 1. slett filen 2. problem løst! Fant den ikke, hehe Skulle ligge på c:/Programfiles(x86)/Worldofwarcraft/Scan.dll.new Men nei, ikke faen. Hvordan får jeg Norton til å slutte å blokkere den, egentlig? Og hvorfor har den begynt å blokke den nå? Den har jo alltid vert der. Lenke til kommentar
Vannlinjen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Ingenting å uroe seg over Har samme problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå