Divra-Elo Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Har et videokamera, Panasonic SDR - T50, men det vil plutselig ikke lese minnekorta mine mer. Det funka fint helt til jeg la over bildene fra korta til pcen. Jeg inbiller meg at jeg muligens fikk sletta noen systemmapper eller noe i den dur. Så når jeg putter i et av korta i kamera og prøver å filme så får jeg bare beskjeden; "check card". Er det noen som kan hjelpe meg med detta, så hadde det vært veldig bra! Lenke til kommentar
ET! Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Se om readonly tappen er i korrekt posisjon (liten tapp på venstre side av kortet) Lenke til kommentar
Divra-Elo Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Niks, det er nok ikke det som er problemet. Det kommer bare "card locked" hvis jeg slår over den lille tappen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Har du mulighet for å formattere kortet i kamereat? Lenke til kommentar
Divra-Elo Skrevet 15. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2010 Yess! Det funka! Jeg var ikke klar over at det var en formatterings-innstilling på innpå kameraet. Tenkte man måtte gjørra det sjøl på pc. Tusen takk for hjelpa! Vennlig hilsen Ole-Arvid Case closed Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Det var gode nyheter. Det er generelt sett en dårlig ide å slette bilder eller formattere kortet fra PC'en. Så det lønner seg å gjøre slikt på kameraet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå